Övsömör esettörténet   26 comments



Mint tudjátok, akadtak konfliktusok körülöttem mostanában, és sajnos, későn kaptam észbe, nem túl jól reagáltam le az egyiket… Most csak a betegség kialakulásából és lefolyásának szempontjából fontos információkat írom le.
Adótartozás miatt, veszélybe került az autóm. Ez nekem itt nem csak létszükséglet, de gyerekemként is szeretem ♥
Új medicinás megközelítésben: Az övsömör, a bőr irha részében alakul ki, méghozzá támadás, sértés, esetleg bemocskolási konfliktus miatt. Jobb kezes illetőnél a jobb oldal partner vonatkozású, a bal oldal anya-gyermek vonatkozású. Biológiai értelme: a bőr megvastagítása, védőréteg építése, védekezés a támadással szemben….
Nekem a bal oldalamon alakult ki egy 2-2,5 cm nagyságú kis Magyarország formájú sok kis gömböcskéből álló képződmény. Ez alatt egy nagyobb, nagy Magyarországnyi piros, gyulladt, fájdalmasan érzékeny terület helyezkedett el :) Mivel a bőr irha részét a kisagy vezérli, ő pedig a mezodermális -középső- csíralemezből fejlődött ki, konfliktus aktív szakaszban megvastagodással, daganatképzéssel reagál. Ez érthető is, mivel a bőrünk az első számú védekezőszervünk, támadás esetén akár életveszélynek is értékelheti… és nálam valóban élet ellenes támadásnak értékelte a szervezetem :)
Miután a konfliktust megoldottam – illetve rájöttem, hogy mindent megtettem, ami tőlem telt, – lejöttem a konfliktusról. Elengedtem a kis autómat, ti is nagyon sokan segítettetek, törlesztettem is nekik erőn felül is, mást a jelen helyzetben nem tehetek. Így beindult a gyógyulási folyamat :) A bőrvastagodást (szépséges gyöngyöcskéket) a baktériumok elkezdték lebontani. 2 napja már csak viszket, és aludni is tudok a bal oldalamon :)
Július 17-én tudtam meg, hogy nagy baj van. 19-én bent voltam a NAV-nál, és akkor mondta az ügyintéző hölgy, hogy végrehajtás alatt van az autóm. 23-tól egyre érzékenyebb volt a bal oldalam, 26-ra megjelentek a gyöngyöcskék. Innentől augusztus 4-ig nagyon érzékeny volt arra is, ha a ruha hozzáért. Amúgy szerencsére nem fájt. Persze, ahogy felfedeztem, mit tettem magammal, azonnal igyekeztem legalább lélekben feloldani a konfliktust, mert annyit senki és semmi nem ér, hogy beteggé tegyem magam. Valószínű, ezért is volt viszonylag gyors, és enyhe lefolyású…
A lelki és mentális részt megtámogattam az étkezéssel és némi fizikai kezeléssel is ;)
Ez alatt az idő alatt nyersen étkeztem, hogy minél több méreganyag távozhasson belőlem. A gömböcskéket naponta kétszer kezeltem ásványi kolloiddal, majd friss, aloe növény zseléjével. Ez utóbbi nagyon nagyon jól esett neki!!!
Augusztus 3-tól a megoldás utáni szakaszba léptem, mert hihetetlen aluszékonyság volt rajtam. Napközben 2-2,5 órákat aludtam, plusz éjjel 10-et:) Meg is lett az eredmény, 5-e reggelre eltűnt a piros, gyulladt alsó rész, és elkezdett viszketni a sebhely. Most is folyamatosan gyógyul, még gondolom idő, amíg teljesen eltűnik rólam :)

Ne feledjétek, a betegségeket mindig mi okozzuk saját magunknak, azzal, ahogy egy-egy helyzetre reagálunk. Ha nem értékeljük konfliktusként, nincs stressz, nincs betegség…
Remélem, segítettem, abban, hogy elkerüljétek ezt a kellemetlenséget, de ha mégis beleestek, gyorsan, tudatosan kerüljetek ki belőle ♥
Mivel mi betegítettük meg magunkat, csakis mi tudjuk meggyógyítani is :)
Elkelhet némi segítség a konfliktus beazonosításában, de a többi már a saját dolgunk ♥

Posted 2012. augusztus 7. by eletkert in Írások, Gyógyulás

26 responses to “Övsömör esettörténet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Örülök, hogy sikerült feloldanod magadban a problémát. Valóban lelki erdetűek a betegségek, hogy miért pont azt.gyűjtjük be, éppen akkor, amit begyűjtünk. Tök igaz, amit a bőrbetegségekről írtál, de az övsömört a bárányhimlő vírus okozza, ami az ismert okok( stressz ) hatására legyengült immunrendszer segítségével előjön a gerincvelő hátsó szarvából bőrtüneteket és ideggyulladást (ez okozza a fájdalmat) produkál.Amúgy fertőző, arra, aki nem volt bárányhimlős.

    • Tévedés, hogy vírus okozza az övsömört:) Ő csak segít a szervezetem helyreállításában, miután megoldottam a problémámat ;) Ez az orvostudomány legnagyobb tévedése, -vagy az orvosok szándékos félrevezetése?…- hogy a vírusok, gombák, baktériumok betegséget okoznak. Kivéve persze, ha direkt mérgeznek velük! De amúgy ők a szimbiótáink, segítenek minket. ♥ És ahogy ebben az esetben is mondod, csak egy ici-pici tévedés van a dologban, mert valóban ott várakoznak a gerincvelő tövében, de csak akkor jönnek elő, ha hívjuk őket ;) Most csináltam nekik egy kis munkát. Dolguk végeztével, megint félreállnak ♥
      Tudod, az a csoda, hogy annyira erős és intelligens a szervezetünk, hogy a “gyógy”szerezések ellenére is képes meggyógyulni…. Ezért kellenek az oltások… hogy gyengítsék az immunrendszert…
      Még annyit tennék hozzá, hogy ha olvastad az akadémikus orvoslás tapasztalatait az általuk “gyógyított” betegek életminőségéről és gyógyulási idejéről, csak hasonlítsd össze az enyémmel;) Ott pokoli fájdalom -kiírtják a gyógyító vírusokat- magas láz, ágyhoz kötöttség. Minimum 3-4 hét gyógyulási idő. Nálam az érzékeny periódus lezajlott cirka 1 hét alatt, mialatt a kertben kapálgattam, és arra azért vigyáztam, hogy semmi ne érjen hozzá. Semmi láz, semmi szenvedés, csak tudatos odafigyelés ;)

  2. NAgyon örülök,hogy jobban vagy és lefutott a különprogid :)

  3. örölök Ildikò, hogy lassan sikerül megoldanod az anyagi ès egèszsègi problèmàkat! ezek megosztàsa mindenki javàt szolgàlja…most olvasom Dr. Hammer könyvèt, bizony fontos, hogy felismerjük ès elfogadjuk, hogy a konfliktusok àlltal születnek betegsègeink ès csak gyògyszerekkel ezeket nem lehet meggyògyìtani! el kell jutnunk az öntudatig!!! nem vagy egyedül sok segìtökèz ès szìv àll melletted! :)

    • Érzem Ági!!! ♥ ♥ ♥
      És nagyon szépen köszönöm nektek! ♥
      Örülök, hogy Dr. Hammer könyve a kezedbe került ;) Sok érdekeset fogsz találni benne ;)

  4. Biztos van valami lelki eredete ennek az ÖVSÖMÖRNEK.Magam is végigszenvedtem..Bőr allergiával küzdök SOK-SOK ÉVE!Karácsonykor 41,01 fokos lázzal feküdtem az anyukámnál,következő fázis volt az ÖVSÖMÖR.A bőrgyógyász azt mondta ez a BÁRÁNYHIMLÖ 2.verziója.2 hét kellett mire úgy ahogy kikecmeregtem belőle.
    Voltak akkor KONFLIKTUSOK,éreztem ott nem jó!!!Felülkerekedtem a helyzeten,most egyre kevesebb a problémám a bőrömmel.KINEK BETEG A “LELKE”a teste is azzá válik.

  5. Köszönöm az esettörténetet, mert tanulságos, logikus, előre mutató volt számomra.Rettenetesen szimpatikus nekem, hogy harcba szállsz az orvostudomány tévedésével, amivel sajnos hemzseg az egész egészségtudomány.Leginkább a “gyógyítási módoktól” vagyok odáig ami tudatos népírtásnak igen, de gyógyitásnak nemigen lenne nevezhető.A sugárkezelést a daganatterápiában már rég be kellett volna tiltani, mert hiába “gyógyul” meg az az 5%, ha a kapott sugárdózis garantálja, hogy az elszenvedett pusztitás miatt 3-4 éven belül úgyis meghal a páciens.Amerikában minden negyedik ember a gyógyszerek mellékhatásaitól hal meg.A gyógyszermaffia előtt lehasalt a nyugati orvoslás amit ezek után nem sokba tudok nézni.Kínában nincsenek gyógyszerek, de nincs is annyi beteg arányait tekintve.A betegségek 80%-át nem tudja meggyógyitani, csak valamennyire tünetmentesíteni ez a “mi egészségügyi ellátásunk”.Én a gyógyszer nélküli gyógyitásban hiszek és beléptem egy olyan magyar rendszerbe, mely ezt tűzte ki zászlajára.Minden nem örökölt betegség gyógyitható, méghozzá végleg.Azok is akikről már lemondtak, akiknek azt sem tudják mi baja.A kínai versenyzők nem véletlenül jók az olimpián.Termékünket isszák.Ha érdekel bárkit a dolog, várom jelentkezését.A test és lélek kölcsönhatásával, még én is szeretnék foglalkozni, bár van olyan versem is ami leírja, hogy milyen lelki tulajdonság milyen betegséget okoz.Minden gyógyulásnak tudok örülni.Milyen igazad volt a gyógyulásod megoldásában, gratulálok!További jó egészséget kívánok!Nagy Dezső Zoltán.

    Nagy Dezső Zoltán
  6. Köszönöm szépen a hozzászólásodat és a jó kívánságokat Dezső :)

  7. Milyen jó ilyen történeteket olvasni. Anyukám 8 hónapja kínlódik az övsömörrel. Bal oldalon a mellén és a háta egy részén voltak hólyagok. Iszonyatos fájdalmai voltak szegénynek, és még mindig nem akar múlni. Igaz, ő már 73 éves. Rengeteg B vitamint, meg homeopátiás szert, meg fájdalomcsillapítót szedett, de csak átmenetileg javult tőle. Neked meg ilyen gyors a gyógyulás! Gratulálok!

    • Érdemes lenne anyukádat jól kikérdezni, mert ha ilyen sokáig fennáll a betegség, még mindig nagyon bántja valami….
      Az étkezésére is odafigyelhettek, az is sokat segít. Persze, a legelső, hogy a lelkét helyrerakja, mert ott van a probléma gyökere :)

  8. szia, véletlenül akadtam erre az oldalra…na igen véletlenek nincsenek :)… nagyon hasznos volt számomra ez az esettanulmányod, és kérdésem lenne, ha már sömör….férjem tinédzser kora óta szenved pikkelysömörben, ami eddig nem volt számottevő..de pár éve..41éves…elterjedt rajta elég rendesen és nem múlik már időlegesen sem el, ahogy eddig szokott, bőgyógyász általi kenőcsökkel…sokféle gyógyómódot kipróbált, étkezésileg is , külsőleg is ..nagyon érdekes volt számomra , ahogy levezetted az övsömöröd új medicinás megközelitését, esetleg pikkelysömörre is tudsz hasonlót ?
    Ha igen, megköszönném!
    üdv Erzsi

    • Szia Erzsike!
      Új Medicinás megközelítésben a pikkelysömör a bőr felhám, azaz külső rétegét érinti. A konfliktustartalom elhatárolódási, – nem akarom, hogy hozzámérjen, nem akarok érintkezni vele – vagy ennek épp az ellenkezője, -annyira szeretném, hogy hozzámérjen, megöleljen, hiányzik a közelsége, stb. -konfliktus esetén, a konfliktus aktív szakaszában jelenik meg a bőrön.
      Érzettartalom: A biológiában az elszakadás, a túlélés, a fajfenntartás szempontjából veszélyes. Agyunk ezért tulajdonít különös jelentőséget a konfliktusoknak. Az érintkezés megszűnése, annak a hiánya vagy éppenséggel az elhatárolódás miatt a bőr hevesen reagál az érzelmekre.
      Pikkelysömör jelentése: nem akarom, hogy hozzámérjen, nem akarok érintkezni vele.
      Jobbkezes embernél jobb oldal, partner viszonyból eredő
      Jobbkezes embernél baloldal, anya-gyermek, gondozó gondozott viszonyból eredő konfliktust fed le.
      Természetesen, ahogy a konfliktust megtaláljátok és feloldjátok, azonnal beindul a szervezet öngyógyító mechanizmusa, és a pikkelyek eltűnnek.
      Mivel azonban ez nálatok nagyon régen fennáll, biztos vagyok benne, hogy oda-vissza kapcsolgatás volt a konfliktusokban, így megnyúlhat a helyreállítási időszak is.
      Addig javaslom a tengeri sós fürdőzést, ami esetenként 1 kg sót is jelenthet a fürdővízbe. Nem írtad, hol jelentkeztek a pikkelyek. Ha csak helyi, akkor lehet külön áztatni, így nem szükséges annyi só. Általában egy kis lavórnyi vízbe 1 marékkal szórunk. A fürdőzés esetenként legalább 20-30 percig tartson, és utána simán le lehet dörzsölni a pikkelyeket. Ez után kenjétek be házilag készített majonézzel. A tojás sárgája, és a tiszta olívaolaj finom táplálja majd a sós víz által leszedett pikkelyhelyeket.
      Kérlek, számolj majd be a gyógyulásotok menetéről ;)
      Köszi

  9. Az Új Medicínás tudásodhoz is gratulálok!

  10. Sziasztok!
    49 évesen, most jött ki ez a fájdalmas dolog, az övsömör, utoljára kb. 8 éves lehettem, amikor volt, még azt is érzem, annyira fájt! És tipikus, teljesen lelki okai vannak (lehetnek) ennek most. Egy éve kellett 27 éves élettársi kapcsolatból kilépnem, ezt egy elköltözés is fűszerezte, ahol addig éltem. (fiatal nő két gyereket is szült a most 61 éves ex-nek…- amit én nem tudtam) Mint egy automata csináltam végig, és most “jött ki” a szorongás, amit addig a szőnyeg alá söpörtem, hogy “jó lesz ez, stb.” mondogattam egy évig. De mégiscsak egy teljes felborulását kellett megélnem az életnek, nem beszélve a reménytelen munkahelykeresésről… de ami még érdekes, hogy régebben többet sírtam, “dühöngtem” úgymond, ezt vettem észre mostanában, hogy visszafojtom, és tessék, másfél hete szenvedek az övsömörtől, már egy napja kaptam gyógyszert, attól mintha enyhülne. 100-ban igaz, hogy lelki, és csak remélni merem, hogy nincs háttérbetegség. Mindenképp ajánlatos kivizsgáltatni azért magunkat ez után. Köszönöm, és nagyon tetszik ez a fórum nekem is!!

    • Évi, szerintem, ha az elválás már 1 éve történt, nem valószínű, hogy az a konfliktus jött ki most rajtad. Melyik oldaladon vannak a hólyagok? Jobb kezes vagy, vagy bal?

  11. Szervusz, köszönöm! – és jobb kezes vagyok, és bizony a bal oldalon, az egész a felső testem egynegyede, azaz bal váll, lapocka, a bal felsőkarom belseje, és egy kicsit a bal mellem, és akkor a hónalj, ami pedig iszonyú fájdalom! Most egy hete, hogy a piros folt – akkor még csak két kis kör alakban a vállam alatt – kijött, már mintha száradna, de most meg azért fáj, ha hozzáér a ruhám… lehet, most valami kenőcs kéne?? – Amúgy hólyagosodásig nem jutottam (még) el. Herpesilt szedek, javulást az hozta, a második levélnél tartok ****** Lehet, hogy konkrétan már nem az elválás traumája, és nyilván lett/van még elég elfojtani való, még tisztába teszem a lelkem, de tény, hogy tudat alatt még pld. álmomban keserves sírásokra ébredek, amikor a “régi életemmel” álmodom, és akkor iszonyú felébredni, és ma hajnalban is ez volt. De nyilván az egzisztenciális szorongás, és állítólag ez az időszak még kedvez is neki. Nem kicsit sajnos sokszor negatív a gondolkodásom, most dolgozom ezen, egy jóga könyvet kezdtem el olvasni, és biztos nem véletlenül szinte “vakon” kaptam le a polcról, hogy amikor várakozom az orvosnál addig olvassak valamit, és ez volt az a méretű kis könyv, ami belefért a ridikülömbe, és nagyon jó dolgokat ír! Igen, lehetőség szerint a zord világban akkor is kell valami kapaszkodó, és felépíteni egy pozitívabb hozzáállást! Köszönöm!!!!!

    • Szia Évi :)
      Nagyon jó úton haladsz, gratulálok ;) A sebek, kiütések gyógyításához nekem nagyon bevált az Aloe virág levelének a nedve!

      • Szia!!! Nagyon köszönöm, csoda ahogy minden, amire gondoltam ráéreztél!!! Bizony, van nekem egy aloe vera szobanövényem, és annak vettem le egyik levelét, kb. 2 óra óta kenegetem vele, és olyan érzésem volt már fél óra múlva, mint ha a sivatag közepén kaptam volna egy pohár vizet!! Te egy csoda ember vagy, a bemutatkozó leveledből ezt látom, már most sok erőt ad ez a hozzáállás!
        KÖSZÖNÖM!!! É

  12. Nagyon örülök, hogy neked is segített az Aloe ;) Ezt egészen addig használhatod, amíg teljesen eltűnnek a pörkök is ;) Kérdezz, írj nyugodtan, ha a gyógyulás alatt bármilyen problémád adódik ♥

  13. Sziasztok!
    Anyukámnak kb második hete van övsömöre a bal combján!Neki úgy kezdődött hogy fájni kezdett a térde majd a combja mintha izomláza lenne,és ezzel egyidőben a csípője is.Nem tudom van-e összefüggés,,a hólyagok másnap már megjelentek a combon.Valakinek van valami tanácsa,vagy hasonló tünetek(izomfájdalom)?Köszii :)

  14. Szia Hajnalka! Minél előbb orvoshoz kell menni, és elkezdeni szedni amit felír! Nekem a Herpesil (elég drága) de segített, valamint B1 és B6 vitamin egyidejű szedése, de sokkal többet, mint az átlagos adag. A Milgamma nevű gyógyszer kb.10-10 db B1 B6 adagnak felel meg egy tablettában, viszont az sokkal drágább, ezért érdemes a Béres B1 B6 több dobozzal venni, darabja 500 ft.- körül van. Mert ezek nagyon erős idegi kisugárzó fájdalmak és ha nem szedi a gyógyszert, akkor hosszú hetekig elhúzódik a kín!! Én minden este ordítottam a fájdalomtól tavaly novemberben jött ki az egész felső bal oldalam a vállamtól a hátamig, a mellemmel együtt! Még most is látszik az első folt. És ahogy fentebb olvashattad, az Aloe Vera növényből kinyert zselé enyhíti az égő viszketést – ha van éppen otthon. Ennyit tudtam segíteni, mielőbb kezelés!!! Éva

    • Kedves Évi!
      Nem voltam orvosnál, nem szedtem semmiféle gyógyszert, így 1 hétig fájt, és 2 hét után elkezdett leszáradni. Nem kell úgy elsietni a mérgező szerek szedését!!! De persze, ki, miben hisz ;)

    • Kedves Éva!
      Köszönöm szépen a tanácsokat,közben a kezelés megtörtént.Kapott gyógyszert,meg B vitaminokat,az orvos azt mondta olajozza a lábát :)Már hámlik a bőr,és már csak este felé fáj a combja,remélem rendbejön szegény!Mostmár sejtjük mi a lelki háttere,azt is “kezeli” :) Puszi

  15. Kedves Hajnalka! Hát igen, bár Te akkor elég szerencsés vagy, mert engem ide-oda küldtek, és addig még jobban kínlódtam a fájdalomtól, és sajnos a gyógyszer szedése után már enyhültek a tünetek. Én is gyűlölöm ezeket a kemikáliákat, de amikor szenved az ember, sajnos kénytelen… és nem a hit volt, azok inkább a gyógynövények, mert azokban tényleg hiszek! A fájdalom azért nem múlhat el csak magától, elég erős csillapítók is kellettek. Vagy ez betegsége válogatja, ha valakinek enyhébb, szerencse. További gyógyulást, köszönöm!

Hozzászólás

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 3,760 követőhöz

