Rakott kel   1 comment


Úgy döntöttem, hogy mától csak nyerset eszem addig, amíg vissza nem állok az eredeti súlyomra. 🙂 Ez volt az ebédem első fogása:-)

Hozzávalók:

1/2 karfiol és 1  nagyobb paszternák a rizshez

1 kisebb fej kelkáposzta finomra darabolva

töltelék:

2 közepes répa

1 közepes cékla

2 nagyobb rózsa brokkoli

1 fehérrépa zöldjével

1 lilahagyma

1 póréhagyma

5 cikk fokhagyma

őrölt kömény

piros paprika

bors

curry

A fűszereket mindenki ízlése szerint adagolja.

Külön daráltam össze mind a három összetevőt, aztán egymás tetejére helyeztem őket. Végül a műalkotás tetejére a tejföl került, amit dióból, desztillált vízből, sárga lenmagból és pici citromléből turmixoltam. Került bele egy csipet himalája só is. A tetejét szezámpehely díszíti:-)

Isteni volt! Lehet még jönni ebédre, mert bőven maradt még belőle,  1 cikktől teljesen jóllaktam:-)

Reklámok

One response to “Rakott kel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hát ez fantasztikusan néz ki!

Vélemény, hozzászólás?

