Vegyes sali soyuval   Leave a comment


Nagyjából 5 perc alatt készítettem el ezt a mai ebédemet, mert nagyon éhes voltam és siettem:)

Hozzávalók, ami éppen kézre esik, vagy amit hirtelen megkívánsz. Ebben van most: sárgarépa, brokkoli, cukkíni,  snidling, fokhagyma, csicsóka, madárbegysaláta.

Miután összevágtam őket, öntöttem az egész adagra 1 kanál soyu szójaszószt és 1 kanál extra szűz olívaolajat és jól összekevertem kézzel. A tetejére pár szem áztatott dió került, ami nemcsak tökéletes nvényi fehérja és zsírforrás, de még nagyon finom is:)

Pritaminos krékerrel ettem, és persze a fele sem fogyott el, mert nem tudok olyan kis adagot készíteni, amit egyszerre meg tudnék enni:)

Posted 2010. október 29. by eletkert in Receptek

Tagged with

Vélemény, hozzászólás?

