Rendelhető aszalványok   4 hozzászólás


Sziasztok!

Mostantól lehet rendelni akár postán is tortalapokat, palacsinta alapot, (gyümölcslapokat) krékereket, és mindent, amihez aszalógép kell és nem tudjátok megcsinálni! A téli időszakban akár postázom is, igény szerint.
Arra gondoltam, hátha többen szeretnétek így enni, esetleg az ünnepeket egészséges finomságokkal tölteni, de nem tudjátok megcsinálni! Én nagyon boldogan gyártom őket, és szívesen besegítek! De előtte nézzétek át az örömkonyhámat:)

Hívj, +36 30 436 7906 vagy írj: ildiko@eletkert.hu

krékerek

Ilyesmire gondolok

gyümölcslapok: ez Gittától van:

http://gittarawfood.blogspot.com/2009/12/gyumolcslapok.html

az enyémet még nem fotóztam, csak már teljesen készen

Készen ez lett nálam belőle:

Tortalapok, amikből ezek a sütik készültek:

Posted 2010. november 5. by eletkert in Közhírré tétetik

Tagged with

4 responses to “Rendelhető aszalványok

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szia ildikó!engem érdekelne valamilyen kréker,ezért az is,hogy esetleg pesten laksz,milyen krékereket lehet kérni és mennyit?
    Köszönettel, detty

  2. Szia Detty!
    Küldtem e-mailt.

  3. A gyümölcslap micsoda? Olyan érdekes!

    • Szia Judit!
      A gyümölcslap almából és banánból készül, így télen szoktam hozzá fahéjat is tenni. Teljesen simává turmixolom őket, és beleöntöm egy tepsibe, vagy az aszalógépbe. 8-9 óra alatt ilyen szép, finom lapokká aszalódik. Ebből készül nálam a palacsinta is ♥

Vélemény, hozzászólás?

