Fasírt salátával   Leave a comment


Ez a mai gyors ebéd:)

Maradt még töltelék a paprikából, abból lett a fasírt úgy, hogy megformáztam. 1 kesudióval díszítettem.

Saláta, amit megkívánsz. Nekem most ebből áll:

2 rózsa brokkoli

1/2 marék apróra vágott snidling

1 sárga tv paprika

1/2 pritaminpaprika

1 reszelt csicsóka

1/2 marék petrezselyem

1 tk. majoránna

1 ek. olívaolaj

Jól összekevertem őket. Sót nem tettem rá, mert a fasírt elég fűszeres. A kis majoránna viszont nagyon hozta magát:):)

Reklámok

Posted 2010. november 13. by eletkert in Receptek

Tagged with

Vélemény, hozzászólás?

