Rakott brokkoli   Leave a comment



Így sikerült a szombati ebéd:) Ajánlom kipróbálásra:)
A fotókat direkt félig telt tálkában készítettem, hogy lássátok az egymáson lévő sorokat. Nagyítsátok ki:-)

Hozzávalók:
2 rózsa brokkoli picikre szedve
1 csicsóka reszelve
1 pici répa hámozóval szeletelve
1 cikk fokhagyma
darált karfiol
1 ek olívaolaj
pirospaprika

1 csipet szerecsendió
1 csipet tárkony
1 csipet magyaros fűszerkeverék
tejföl:
1 csésze nyers, hámozott mogyoró
1 csésze desztillált víz
2 ek. citrom leve
csipet só
A brokkolit elterítjük a tálkában alulra, megszórjuk kis szerecsendióval és megforgatjuk pici olívaolajban. A csicsókát lereszeljük, szintén kap egy csepp olajat és 1 csipet magyaros fűszerkeveréket, mivel ő képviseli rakottasunkban a csirkemell csíkokat:) A tetejére baconként sárgarépa csíkokat tettem, amit zöldséghámozóval papír vékonyságúra szeleteltem. A répákat megszórtam egy leheletnyi tárkonnyal. Az egész fenséges tákolmány tetejére jött kb. 3 teáskanálnyi tejföl, amit megszórtam reszelt “sajttal”, azaz karfiollal. Pici pirospaprikát hintettem a tetejére, azt jelképezve, hogy pirosra sült a sajt:-)
Viccet félretéve, isteni volt, próbáljátok ki, kóstoljátok meg és szavazzatok rá!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

