Zserbó   2 hozzászólás



Szóval, ezen dolgozom már 1 hete:-)) Ugyanis 4 tortalap kell hozzá, és naponta csak 1-et tudok megcsinálni, mert 7-9 órát aszalódik egy. De az eredmény megérte!! Ilyen finomat még életemben nem ettem:-)

Az alapot szokás szerint Gittától tanultam: http://gittarawfood.blogspot.com/2010/11/zserbo-ujra.html
A tortalap a szokásos: 1 laphoz:
4 alma
3 banán
1 ek citrom

Diós töltelék:
1/2 kg 24 órán át áztatott dió
20 dkg kesudió
3 ek. hársméz
1 citrom reszelt héja
2 ek citromlé
1 kk fahéj

A csokimáz sima étcsoki, amit víz fölött megolvasztottam, és hígítottam egy kis mandulatejjel. Nem tudtam nyers csoki alapokat beszerezni:-)

Ha ettetek finomat, ez mennyei…..

Reklámok

Posted 2010. december 16. by eletkert in Receptek

Tagged with

2 responses to “Zserbó

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jól néz ki!!! Jó Bulizást !! 🙂

    Kiffiad

  2. Nagyon örülök, hogy ízlik neked is, ez nálunk is első számú kedvenc. Bárkit meg lehet vele kínálni!

Vélemény, hozzászólás?

