Varázslat   Leave a comment



Olyan 2-3 hete csodás, varázslatos energiákat érzek magam körül.

Megpróbálom leírni, hátha ti is ráismertek. Ami érdekes benne, hogy mindig csak esős, párás, havas, illetve borús időben érzem. Verőfényes napsütésben soha, akkor mástól ujjong a szívem:-)
Szóval, olyan picit izgalmas, de mégis a legmegnyugtatóbb, boldog érzés, ami azt sugallja, hogy mindjárt valami csoda fog történni:-) Ennél jobban nem tudom körülírni. Hasonlót éreztem régen, meghitt karácsony estéken.
És egy csoda történt is velem, múlt pénteken. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, mert én még ilyesmit sosem tapasztaltam.
Aznap este Mátrafüredre voltam hivatalos, vállalati buliba. Meg is beszéltem a barátnőmmel, hogy ott alszom nála Gyöngyösön, és ha már odamegyek, előtte mindenképp kirándulunk is. Ezért, már délelőtt elindultam. Ködös, borús nap volt, a varázslatot ott szimatoltam a levegőben, még a hó is elkezdett esni. Csodaszép, hófehér volt minden, (-8 fokban) imádom ilyenkor az utakat járni. Már Vámosgyörkön jártam, és fordultam rá a vasúti sínekre, mikor szemből, a sínekről lekanyarodott egy VOLÁN busz, és elhajtott mellettem. Nem láttam semmit, mert a pillanat tört része alatt történt, de tudtam, hogy szőke volt a sorőr, és nagyon jóságos, csupa szív, kedves ember. Nem láttam semmit, csak az energiákat éreztem.
Aztán jött 2 hajtűkanyar, és aznapra el is felejtettem a dolgot. Sok volt az élmény, fergeteges volt a buli, https://eletkert.wordpress.com/2010/12/18/decemberi-matra-buli/ de másnap este, mikor már újból itthon voltam, megint eszembe jutott. Mi volt ez? Varázslat? És ha igen, akkor miért tűnt el? Szeretném megtudni, hogy helytállóak voltak-e az érzéseim, és azt, hogy a szemben lévő ember is érezte-e az én energiáimat?
Akkor este azt mondtam a felsőmnek, hogy ezt az embert kérem karácsonyra:-)))
Ebben az életemben még nem volt olyan tapasztalatom, hogy feltétel nélkül szeressek és szeretve legyek. Ezt nagyon szívesen megtapasztalnám, feltéve, hogy valóban létezik az az ember, akivel ez lehetséges.
Ezt a varázslatos élményt azért írtam le nektek, hátha ti is éltetek már át ilyesmit. Ha igen, osszátok itt meg velem, nagyon kíváncsi lennék.
Legyen ez a karácsonyi varázslatok oldala:-)
Mindenkinek varázslatos, boldog karácsonyt kívánok!
Ildikó

Reklámok

Posted 2010. december 23. by eletkert in Írások

Vélemény, hozzászólás?

