Sushi   Leave a comment



Ez a kajcsi, csak félig nyers, mert a karácsonyról megmaradt barna jázminrizsemet szerettem volna kreatívan felhasználni:-) Nem csak szép lett, de nagyon finom is!!! Igazi földi menyország az ízlelőbimbóidnak:-))

Hozzávalók:
1 db norilap
1 evőkanálnyi főtt rizs
1 csík répa julienre vágva
1 csík apróra vágott petrezselyem és póréhagyma
1 ek. mogyoróolaj
1 csipet só
1 csipet tárkony
Fogtam a norilapot, és a fényes felével lefelé, ráraktam egy makisura (szusitekerő). Ha ez nincs, jó a gyékény alátét, vagy zsírpapír is. Bevizeztem a nori minden oldalát körben 2 cm szélességben. Középre kb. 1/2 cm vastagon egyenletesen elhelyeztem a rizst, a közepére pedig egy csíkban a répát, a tetejére a petrezselymes pórét. A szusitekerő segítségével feltekertem, és a vizes szélüknél összeragasztottam az oldalakat. Ezután felszeleteltem és tányérra raktam.
Itt találtok leírást lépésről lépésre mindenféle sushi elkészítéséről:
http://azeszter.freeblog.hu/archives/2009/07/07/Beginners_Sushi_-_avagy_sushi_kezdknek/

Reklámok

Posted 2010. december 28. by eletkert in Receptek

Tagged with , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

