Almatorta az 50. szülinapomra   4 hozzászólás



Mindegyikőtök a vendégem egy szelet tortára!

Hozzávalók:
Alap
25 dkg zabpehely
20 dkg áztatott darált dió
7 db datolya
2 ek Xilit
1 citrom reszelt héja
1 csipet só
2 ek útifű maghéj
1,5 cm Bourbon vanília
1/2 csésze desztillált víz kb.

A datolyát és a zabpelyhet beáztatjuk úgy 20 percre, utána a többi hozzávalóval robotgépben összedolgozzuk. Lerakjuk a tortaforma aljára és jól lenyomkodjuk, egyenesre egyengetjük.
Tetejére:
2 db alma
1 db banán
1 kk fahéj
1cm reszelt gyömbér
1 ek. útifű maghéj

A hozzávalókat összeturmixoljuk és mikor megfelelő lett az állaga, ráborítjuk a torta tetejére. Megszórtam pici kókuszreszelékkel, és körberaktam méz édes mandarinnal. A belső kört csokireszelékkel szórtam meg. Rászeleteltem gyönyörű sárgarépát, de nagyon hiányzott egy kis zöld!!! Kimentem a kertbe, és láss csodát, ilyen gyönyörű citromfű csokrot találtam. Épp a tortám közepére kéredzkedett:-)))

Siessetek, mert már csak a fele van meg:-)))

Reklámok

4 responses to “Almatorta az 50. szülinapomra

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nagyon guszta! Az évfordulót viszont elírtad… 18 akart az lenni! 🙂 Isten éltessen sokáig!

  2. Isten Éltessen Sokáig, hogy még több ilyen széptortát tudjál készíteni!!
    Puszi!
    Margó

  3. Boldog Születésnapot Kívánok! Nagyon szép a torta!

  4. Gratulálok, boldog szülinapot!
    Gyönyörű tortát csináltál, lassan össze is állhatna a csapat egy nyersétteremhez!

Vélemény, hozzászólás?

