Ködbe burkolózó Mátra   1 comment



Ma egyik cégemnél voltam Gyöngyössolymoson, és ha már ott vagyok, ki nem hagynám a Mátrát, még ha ilyen kis ködös is:-)))

Rólam most nincs kép, mert egyedül voltam, de az erdőről csináltam nektek. Nem volt ma túl nagy szám, szügyig ért a sár is, nem is maradtam sokáig. Majd legközelebb, de beszéljenek inkább a képek…

Azért az erdő mindig varázslatosan szép, akármilyen sár és köd van…


Ezt a kis hidat ma kihagytam:-)

Itt-ott még egy kis hó is akad

Siettem vissza a ködös erdei parkolómba a nagyon koszos kis autómhoz:-) Ma nem izgultam, hogy legyen hely a parkolóban:-)))

Reklámok

Posted 2011. január 18. by eletkert in Kirándulás

Tagged with

One response to “Ködbe burkolózó Mátra

Subscribe to comments with RSS.

  1. jol néz ki!

    nálunk is most egyfojtában köd van!

Vélemény, hozzászólás?

