Gesztenyés beigli csomagban   5 hozzászólás



Az történt, hogy egy nagyon kedves szegedi házaspár jött volna hozzám pénteken ebédre, de a távolság és az időjárási- és útviszonyok miatt én azt ajánlottam, hogy tegyük át ezt a találkozást tavaszra. Azért ami jár, az jár, csomagban elküldöm a rendelt finomságot:-)

Recept itt:
https://eletkert.wordpress.com/2010/12/29/gesztenyes-beigli/

Reklámok

Posted 2011. január 24. by eletkert in Receptek

Tagged with

5 responses to “Gesztenyés beigli csomagban

Subscribe to comments with RSS.

  1. Húúúúúú!:XD
    A látványtól is összecsordul a nyál a számban! Aki valami egészen finomra vágyik, annak muszáj megkóstolnia ezt a gesztenyés csodát. Nagy édességrajongó vagyok, de – állítom – ez ritka finom csemege:)

  2. Ez nagyon, de nagyon finom volt!!!! Nekem egyedül a mazsola nem jött be, ezt ugyanis nem szeretem, de ez már magánügy, és különben is kihagyhatja akinek szintén nem jön be : D Az íze viszont mesés.

  3. Az én hsz-em meg köddé vált, így leírom még egyszer, mert nem igazság, hogy épp az édességnél nem vagyok jelen, amikor pedig mindenem az édesség…:)) Szóval ez valami isteni csemege!!!!! Top10-ben kapott nálam helyet, annak is az elején. :))

  4. Ella, itt van az első hozzászólásod is, de így még jobban örülök:-))))
    Pusziiiiiiiiii

  5. Ma kaptam meg Anna levelét, bemásolom ide is:
    “Szia Ildikó, ma megkaptuk a csomagot. Köszönjük szépen, a beigli különleges és finom, a mini ebéd is finom és egyben szokatlan, hogy nyers minden zöldség. Még egyszer köszönjük, égi áldás kísérjen utadon Anna”

Vélemény, hozzászólás?

