Kőrözöttel töltött jégsaláta   3 hozzászólás



Valami fűszereset és laktatót kívántam ma a nagy hidegben:-)

Hozzávalók
néhány levél jégsaláta
3 rózsányi karfiol robotgéppel ledarálva rizsként funkcionált:-)
Kőrözött:
1/2 csésze napraforgómag
1 kanál mogyoróolaj
1 répa
0,5 cm vastag csípős paprikás tofu megsütve
pici himalája só
csipet magyaros fűszerkeverék
1 cikk fokhagyma
1 csokor apróra vágott petrezselyem
A hozzávalókat robotgépben jól összedolgozzuk. A salátalevelekből akkora darabokat vágunk, amibe bele lehet tölteni a “kőrözöttet”.
Négyzet alakút vágjunk, töltsük meg és tekerjük fel. Ha nem akar úgy maradni, használhatunk hústűt:-)
Tálaljuk a karfiolrizzsel:-) Ettünk hozzá áztatott diót és mandulát. Díszíthetjük bármilyen zölddel, ami a kertben ilyenkor található. Én citromfüvet találtam, de ezt nem ettük meg hozzá:-)))
Nagyon laktató volt, 1 töltelékkel és “rizzsel” jól laktam:-)

3 responses to “Kőrözöttel töltött jégsaláta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Engem ez az ebéd teljességgel lenyűgözött. Nem csupán gyönyörű volt, de nagyon-nagyon ízletes, és laktató is, amin külön meglepődtem. Eddigi tapasztalataim azt mutatták, hogy nyers zöldségfélék, s általában kizárólag zöldségfélék fogyasztása mellett nagyon hamar megéhezem – hát ez most egészen más volt. Jóllaktam, és órákig eszembe sem jutott az evés, mégsem éreztem azt a kellemetlen teltségérzetet, amit az ember egy kiadós ebéd után tapasztal – ha nem figyel oda, mit eszik.:) Köszönöm az élményt!:)

  2. Én egyelőre mindenevő vagyok – a suliban nemigen lehet válogatni -, de kész szerencsének tartom, hogy ezt megkóstolhattam ma Ildinél:)

  3. Én most olyan boldog vagyok, hogy madarat lehet fogatni velem:-))))
    Már az is tök jó volt, hogy együtt ebédelhettünk, de a legcsodásabb, mikor azt látom, mennyire ízlik az én kis művem úgy, hogy közben tudom, milyen jót tesz az egészségetekkel és a lelketekkel az élő étel!!!
    Köszönöm nektek!

Vélemény, hozzászólás?

