Gabonák zöldségburokban   4 hozzászólás



A mai második makrós gabona, a másik fele nyers zöldség. Mondhatom, kitűnő párosítás!

Hozzávalók:
3 rózsa karfiol kicsi falatokra vágva
1 cikk fokhagyma reszelve
pár spenótlevél
aprított petrezselyem és zellerlevél
7 szelet póréhagyma
pici Himalája só
csipet kurkuma
csipet őrölt kömény
1 ek olívaolaj
A hozzávalókat jól összekeverjük
gabonák:
főtt rizs
főtt tönköly
A rizst betekertem cukkínibe, a tönköly egy saláta kezecskében került tálalásra ugyanúgy, mint a karfiolok.
Répával és cukkínivel díszítettem. Az egészet megszórtam gomasióval.,
Gomasió = szezámsó, így készül
1 rész Himalája só
14 rész lehetőleg fekete szezámmag (több benne az ásványi anyag)
Külön-külön megpirítjuk őket. Közvetlen felhasználás előtt daráljuk kávédarálón, ha valakinek van kézi darálója, az a legjobb.
Ínycsiklandóan finom, egészséges fűszerünk lesz. AZ illata olyan, mint a sült szalonnáé:-)
Jó étvágyat mindenkinek!!

4 responses to “Gabonák zöldségburokban

Subscribe to comments with RSS.

  1. ez jól néz ki,nem is tudtam,hogy van fekete sezam mag.:-)))

  2. Igen, a fekete szezámmagban sokkal több az ásványi anyag. Jobban szeretem ezt használni sósabb ételekhez, az édességekhez továbbra is a fehéret:-)

  3. Nagyon sok hasznos tanácsal gazdagítom magam itt nagyon hálás vagyok érte,koszonom :-)))

  4. Szia Márti!
    Örülök, ha találsz magadnak hasznos, új infókat:-)

Vélemény, hozzászólás?

