Tönkölycsíra magyarosan   Leave a comment


Maradt még egy kis tönkölycsírám, amit ma igazán magyarosan készítettem el:-) Jó étvágyat mindenkinek:-)

Hozzávalók:
1 csík kaliforniai paprika
1 csík magyar zöld, hegyes paprika
1 csík magyar sárga TV paprika
1 marék tönkölycsíra
5 cm szeletelt póréhagyma
1 cikk fokhagyma reszelve
10 cm cukkíni kockázva
3 pici rózsa karfiol
1 ek hidegen sajtolt bármilyen olaj (most ez szezám)
2 csipet só
pici curry
1 kk pirospaprika
1 kk majoranna
A hozzávalókat jól összekeverjük. Én leginkább kézzel szoktam, úgy jobban érzem:-) Tálaláskor azzal díszítjük, ami épp van otthon. Nekem tegnapról maradt még egy kis spenótom, ezen kívül szórtam rá egy kis céklamorzsát (reggeli léből maradt) tökmagot, napraforgó magot és mogyorót.
Csodás ízkavalkád:-) Itt van egy oldalnézet:

Vélemény, hozzászólás?

