Stefánia vagdalt   5 hozzászólás






Hozzávalók:
Rizsköret= darált, nyers karfiol:-)
Stefánia:
1 nagyobb sárgarépa
1/2 csésze áztatott tökmag
1/2 csésze áztatott napraforgómag
1 kisebb fej vöröshagyma
2 cikk fokhagyma
1 csésze főtt tönkölybúza (elhagyható)
Himalája só ízlés szerint
1 csipet curry
1 tk pirospaprika
1 csokor petrezselyem
A hozzávalókat robotgéppel jól összedolgozzuk. Utána egy nagy tálban még botmixerrel simábbá szoktam varázsolni az anyagot:-)
Fogunk egy kisebb cukkínit, jól megmossuk, és körbepakoljuk a stefániával. Megszórtam még szezám sóval is. Tálaláshoz szeleteljük, ami nem könnyű, de lassan, és türelemmel menni fog:-)
Jó étvágyat!

5 responses to “Stefánia vagdalt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ez tutira legalább annyira finom, mint amilyen jól néz ki. Lehet, hogy még ma kipróbálom:))

  2. Hát ami azt illeti, nekem nagyon rokonszenves, csak éppen
    hiányzik még ez, meg az. és ezt az egészet nem is kell megsütni?

  3. A helyzet az, hogy egyedül nagyon nehéz hozzászokni az ujfajta ízvilághoz. Nagyon jó lenne valakivel közösen fözöcskézni. Sajnos mindenkitől távol vagyok, arról nem is beszélve, hogy a régi beidegződött ízeket biztosan hiányolnám. Vagy ki hogyan szokta meg ezt az egészségesebb táplálkozást?

  4. Szia Ella!
    Jöhetsz, ha már rendben vannak azok a “nyílások”:-))))

  5. Szia Marika!
    Nem, ezt nem kell megsütni! Így finom, gyönyörű és egészséges, ahogy van! Kb 15 perc alatt el lehet készíteni, ami nagy előny. Természetesen, nem szabad hirtelen áttérni a nyers táplálkozásra. Csináld úgy, ahogy én is szoktam, hogy az egyik fele nyers, a másik hőkezelt az ételeidnek. Ezt a fasírtot -ami teljesen a megszokott ízvilág- eheted főtt krumplipürével, vagy rizzsel, ahogy neked tetszik. Próbáld ki! Nem vagyok messze tőled:-)

Vélemény, hozzászólás?

