Céklaleves   4 hozzászólás


A mai vacsim kicsit a vámpírgyerekek ebédjére hasonlít, de a lényeg az egészség:-))

Hozzávalók:
1 cékla
1 csicsóka
1 karika zeller
1 csokor petrezselyem
1 sárgarépa
A zöldségekből présgéppel levet sajtoltam, amit felengedtem kicsit felmelegített desztillált vízzel. Nagyon finom!!!

Reklámok

Posted 2011. március 12. by eletkert in Gyógyító italok

Tagged with , , , , ,

4 responses to “Céklaleves

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaj de jó, hogy valami csicsókás is van, mert nagyon szeretem. Meg a céklát is. Csak nem értem, miért kell a levét kipréselni, úgy szaftosan nem is jó? Ugyanis nekem nincs présgépem, meg venni sem tudok, de ezeket a zöldségeket almareszelőn szoktam lereszelni és kicsi citromos lét csinálok hozzá. Vagy nem.

  2. Szia Marika!
    Csak azért préselem ki a levüket, mert léböjt kúrát tartok. Természetesen bárhogy jó, reszelve, darabolva, a lényeg, hogy egyed:-)))

  3. Vámpírgyerekek ebédje! 🙂 Ez tetszik! :-))
    Nagyon jól néz ki. Én még csicsókát sosem ettem, nálunk a zöldségesnél sajnos nem lehet kapni… de most jobban utánanézek.

  4. Nagyon finom édes a csicsóka, én csak nyersen szeretem, de úgy nagyon:)
    Úgy kell ültetni, mint a krumplit, és egész télen eheted frissen, csak ki kell ásnod a földből. Ez mondjuk akkor gáz, ha van -25 fok:-)))

Vélemény, hozzászólás?

