Hajdinás kréker snidlinges túróval   Leave a comment


A kréker 1 napja készül,  és a napokban megláttam a kertben, hogy kibújtak a snidlingek. A túrókrém adott is volt:-) Kellemes vacsora, vagy uzsonna is lehet:-) Jó étvágyat:-)

Hozzávalók:

2 csésze hajdina (előtte 48 órát csíráztattam)

1 csésze zab (szintén 48 órás csíráztatás után)

¼ csésze 24 órát áztatott lenmag az áztató levével

1 tk 24 órát áztatott mák

1 sárgarépa

5 szelet szárított paradicsom (2 órás áztatás után) pici áztató lével

5 cikk fokhagyma

1 csiperke gomba

1 TV paprika

1 kk himalája só

1 ek mogyoróolaj

1 kk bazsalikom

1 kk kakukkfű

½ csésze szezámmag

A hozzávalókat robotgéppel összedolgoztam, utána még botmixerrel pépesítettem. A tepsire szilikon lapot helyeztem, és egyenletesen eloszlattam rajta a masszát. 75 fokos sütőben aszalódott, nyitott ajtó mellett.

Sós túrókrém:

1 csésze zabrost

½ csésze zabtej

1 csokor snidling

2 ek citrom leve

1 ek kesudió

2 ek napraforgómag

1 kk Himalája só

A fentieket összeturmixoljuk, és már pakolhatunk egy kiskanálnyit a krékerünkre. Ha túl sűrű, adhatunk még hozzá zabtejet.

 

Vélemény, hozzászólás?

