Tavaszi paprikás   6 hozzászólás


Egyszerű, gyors és finom:-)

Hozzávalók:
1 sárgarépa
1 csicsóka
1/2 karalábé
2 rózsa karfiol
1 újhagyma
1 retek
1/2 csokor petrezselyem
pici Himalája só
csipet curry
1 teáskanál majoranna
1 teáskanál olívaolaj
A répát és a csicsókát lereszeljük, a többieket apróra vágjuk. Fűszerekkel jól elkeverjük és már ehetjük is. Egy pici szelet krékert ettem hozzá, és nagyon jól laktam:-)

6 responses to “Tavaszi paprikás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hát szóval egyre jobban tetszik ez a fajta étrend, és még meg sem kell FŐZNI!!!!!!!!!! Most jöttem Szabolcstól, vettem mindenféle finomságot, pl tegnap Juharszirupot, és bár nem édesíti meg a tejeskávét, mégis, mintha örökké ezt ettem volna. Most mikrorostos Hammel gélt vettem, többet fog használni, mint a gyógyszerek. Biztos. Majd beszámolok róla. Valami van velem, vagy a levegőben, mert óriásian fel vagyok dobva. Találkoztam Mariannal is. Puszi. Marika

  2. Ezért mondtam, hogy imádni fogod! Semmi macera, 5 perc alatt kész! És sokkal ízletesebb, mint a főtt étel, mert nem főződ ki belőle a lényegét… Élő marad és ember lesz általad…
    Nem tudom, mi az a Hammel gél, de biztos tuti:-)))
    Pusziiiii
    Ildikó

  3. a hammel gél egy olan valami, hogy mikro-rostokat tartalmaz, ami kiegésziti a nagyobb rosttartalmakat. Ettől a géptől vagyok ilyen okos én is. Szóval a vastagbél tartalmat teljesen kipuszorássza, de az értékes élő baktériumokat nem bántja, tehát pl aki antibiotikumot szed, annak elpusztul egy csomo hasznos baci, de ez a gél segit helyreállitani az egyensulyt. Én világéletemb en rengeteg olyan gyógyszert kasptam, ami tönkre tette a bélflóra egyensulyt, attól van ilyen nagy pocakom mert nem volt tökéletes az emésztésem. Ezt a gélt Dr Hammar Zoltán dolgozta ki, és van vele videó is. Csak azért számoltam be erről, mert iogan hasznosnak tartom. Ahozzászólók is nagy eredményekről írnak, még a Parkinzon-kor tüneteit is csökkenti. Nem azt írja, hogy gyógyszer, mert azt ugye nem lehet. Érdemes elolvasni. Puszi Marika

  4. Kedves Ildikó!
    Tavaly írtam itt az egészséges táplálkozással kapcsolatos nézeted hasznosságáról. Nagyon drukkolok Neked, hogy minél többen találjanak rá erre az oldalra, mert szinte pótolhatalan !
    Minden reformkonyhára vágyó háziasszony részére, no meg persze olyan férfiaknak is adhat inspirációt, mint pl. én, amikor is a vitariánus étrendet követve – természetesen a jó irányba – egy nagyot dobtam az egészségi állapotomon.
    Szeretettel: Gyuszi
    ui.:A nyersétel a csicsókával (az inulin, mint prebiotikum miatt) az élen a bélflórára is jó ám kedves Zemplényi Marika…:)

  5. Kedves Ildikó!

    Ez a tavaszi paprikás….ez is az egyik kedvencem lesz :)Mikor olvastam a csicsókáról fogalmam nem volt,hogy az micsoda és hogyan is néz ki.Itt is és a neten is utána néztem és úgy döntöttem,ha kapok a piacon akkor bizony csicsókát fogok enni.Itt ülök a gép előtt és tömöm magamba ezt a zöldséges finomságot 🙂 Köszönöm,Ildikó

    • Nagyon örülök Ildikó ♥

      Próbálj ki minél több finomságot, és írd meg, hogy ízlett 😉 A csicsókában garantáltan nem fogsz csalódni! Finom és roppanós 😉

Vélemény, hozzászólás?

