Hekk pikáns sóska mártással   2 hozzászólás


Karácsony óta nem ettem halat, és most hirtelen nagyon megkívántam. Ilyenkor az szokott történni, hogy halat eszem legközelebb:-))) Isteni finom, pikáns sóskaszósszal ettem, ami az édes-savanyú ízlelőbimbóimat is tökéletesen kielégítette. Úgy volt tökéletes a mai ebédem, ahogy látjátok:-)

Hozzávalók személyenként:
1 pici hekk, amit sütés előtt 2 órával beirdaltam és besóztam. Mogyoróolajban sütöttem ki, mert az 180 fokig megtartja az eredeti állapotát. A hekket megforgattam egy kis paprikás lisztben, amibe 1 pici zsemlemorzsát is tettem, hogy jobban rátapadjon. Hirtelen pár perc alatt kisütöttem.
Sóska mártás személyenként:
1 jó marék nyers sóska
1 marék fehér virágú tyúkhúr
1 dl nyers zabtej
1 ek zabpehely
1 ek chia mag
pici Himalája só
1 ek hársméz
1 ek citromlé
Az egészet összeturmixoljuk, és már ehetjük is!
Jó étvágyat mindenkinek!

2 responses to “Hekk pikáns sóska mártással

Subscribe to comments with RSS.

  1. na, ezt most kipróbálom, mert ez a fehérvirágu tyukhur rengeteg van a kertemben, meg sóska is, csak ki kell menni érte, de még nem tudom mi az a chia mag? meg a himalája só? Majd Szabolcstól veszek, ha van neki. Azt hiszem ez még hekk nélkül is elmegy, ugyanis a halat már megint nem szeretem, ,igaz még sosem próbáltam. Ugye mennyi baj van velem?

  2. Szia Marika!
    Nem fontos bele a chia mag, csak sűrítésként használtam. Tehetsz bele lenmagot is, ugyanazt a hatást fogod elérni, de ki is hagyhatod. A Himalája só természetes kősó, ami nincs káliumozva és ciánozva. Szabolcsnál tudsz venni.
    A hekk nagyon finom, és szintén 3 perc alatt elkészül:-)
    Puszi

Vélemény, hozzászólás?

