Mákos nudli   Leave a comment


A maradék spárgából izgalmas desszertet csináltam, nehogy édesség nélkül maradjak:-)))

Hozzávalók:
sárga megtisztítva, 2 cm-es darabokra vágva.
Magköntös:
2 ek napraforgómag
1 ek szezámmag
1 ek szeletelt mandula
A hozzávalókat kávédarálón megdaráljuk, és összeforgatjuk annyi spárgával, amennyit meg akarunk enni.
Most a kávédarálóba 3 evőkanál mákot és 2 kávéskanál Xilitet tettem, és összedaráltam őket. Ezzel megszórtam a magköntösben árválkodó spárgákat és jól összedolgoztam vele. A tetejére rászórtam a maradék mákot, és a kertből egy gyönyörű citromfű kompozícióval díszítettem.
Csodálatos jó étvágyat kívánok mindenkinek!!!

Posted 2011. május 6. by eletkert in Receptek

Tagged with , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

