Spárgaleves   1 comment


Sziasztok! Ma itthon voltam, és nagyon egyszerűen ettem-ittam:-)

Hozzávalók:
5 szál megtisztított spárga
1 szál sárgarépa
1 ek zabpehely
pici Himalája só
1/2 csokor petrezselyem
1/2 marék friss tárkony
3/4 l desztillált víz
1 ek lenmagolaj
A hozzávalókat összeturmixoljuk. Csodás, habos levesünk lesz, aminek a tetejét retekkel és reteklevéllel díszítettem. Meg is ettem őket, annyira finom ilyen zsengén:-) Legvégül megszórtam frissen darált szezámsóval:-)

Reklámok

One response to “Spárgaleves

Subscribe to comments with RSS.

  1. nA IGEN, DE NEKEM HIÁNYZIK 2 DOLOG, A SPÁRGA, MEG A TURMIX. De egy ismerősömtöl azt hallottam, hogy hársfát ültetett, mert annak nemcsak a virágja jó teának, hanem a zsenge levele salátaként fogyasztható. Tudtad?

Vélemény, hozzászólás?

