Epres rizsdesszert   3 hozzászólás


Mivel itt az eperszezon, a gabonámat kiegészítettem egy kis finomsággal:-)))

Hozzávalók:
1 csésze főtt barna rizs
6 szem eper
1 tk vaníliapor
2 tk Xilit
1 tk bio kakaópor
1 tk útifű maghéj
pici reszelt citromhéj

A rizst 2 felé osztjuk. Az egyik feléhez hozzákeverjük a kakaóport és egy pici Xilitet. A másikhoz a vaníliát, citromhéjat és egy pici Xilitet. A kezemmel külön külön kerek golyókat formáztam belőlük, és ráigazítottam a tálkára, egymás tetejére. Legfelülre egy félbevágott eper került, amit leöntöttem az alábbi eper öntettel:
Eper öntet:
A maradék 4 szem epret a maradék Xilittel és Útifű maghéjjal összemixeltem, és ráöntöttem a desszert tetejére. A tányérka szélére is tettem egy jókora epret:-)
Csodás nasizást kívánok nektek is:-)

3 responses to “Epres rizsdesszert

Subscribe to comments with RSS.

  1. 6 szem eper? nekem még 16 sem elég! inkább semmi más nem kell, csak legyen jó sok eper. De még nincs,,,, legalább is még nem piros. Majd jövő héten, és nem 16, hanem 116.
    Jó, jó, tudom, kicsit mohó vagyok……..

  2. Ennyi kis rizsem maradt, ami egy kajálásra nem elég, ezért gondoltam, nasi lesz belőle. Ehhez a picike adaghoz kellett csak 6 szem eper. Egyébként még nálam is zöld, a zöldségesnél vettem ilyen szépségeseket.-)
    Puszii
    Ildi

  3. Na akkor lássunk hozzá, egy hatalmas karalábét vettem a fele is elég lesz. Meg kaptam valakitől egy halom pertezselymet, mostmár csak a rizsen van a sor, mert irtó éhes vagyok. Puszi Marika

Vélemény, hozzászólás?

