Tavaszi makrós tál   6 hozzászólás


Most egy darabig a makrós gabonákat fogom enni a nyers zöldségekkel. Most ezt érzem megfelelőnek magamnak:-)

Hozzávalók:
1 csésze főtt barna rizs
1 csomag petrezselyem
1 szem retek
1/2 karalábé
1/2 sárgarépa
1 ek lenmagolaj
A főtt rizst összekeverjük a lenmagolajjal és 1/2 csomag apróra vágott petrezselyemmel. Épp 1 csészényi, így beletuszkoltam a kiolajozott mércémbe, és kiborítottam a tányérkára. Ilyen kis rendezett lett:-)))
A zöldségeket pici kockára vágtam és a maradék apróra vágott petrezselyemmel összeforgattam. Az egész kompozícióra reszeltem sárgarépát és szokás szerint megszórtam frissen darált szezámsóval:-)
Jó étvágyat:-)

6 responses to “Tavaszi makrós tál

Subscribe to comments with RSS.

  1. tetszeni tetszik, így hát elszaladok venni karalábét meg petruskát, retek helyett csicsókát teszek hozzá, mert véletlenül kiforgattam a földböl most délelött, répa van, és éppen elég éhes lettem a kerti munkától. Majd beszámolok. Puszi Marika

  2. Jó étvágyat Marika:-)

  3. Megcsináltam a helyettes tálat. Ebéd helyett uzsonna. Rizs helyett hajdina, retek helyett csicsóka. Én maradtam az eredeti. Millió puszi Marika

  4. Ez nagyon jó Marika! Máris kitaláltál magadnak egy új receptet! EZ aztán a kreativitás! Csak így tovább!!!
    Pusziiiiiiii

  5. A bejegyzésen inspirálódva én is barna rizst készítettem salátával ma ebédre. Nagyon finom volt! 🙂 Köszönöm az ötletet!

  6. Örülök, hogy hasznosnak találtad és köszi, hogy megosztottad velünk:-) Gyere erre gyakran:-)

Vélemény, hozzászólás?

