Makrobiotikus egytál   4 hozzászólás


Egy gyors ebéd volt maradékokból, mert pakolunk a barátnőmmel:-)

Hozzávalók:
1 marék főtt petrezselymes barnarizs
3 szelet sült csípős paprikás tofu
3 felkarikázott sárgarépa
pici párolt zöldborsó
15 cm friss tárkony a kertből
1 sörretek
szezámsó
A zöldborsót és a répát a tárkonnyal és pici sóval pároltam pár percig.
Láttok a tányéron egy kis köleses tölteléket, mert egyik nap töltött tököt ettem, majd leírom a receptjét, csak elfelejtettem lefotózni:-(

Reklámok

4 responses to “Makrobiotikus egytál

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drága Ildikóm! Köszönöm, hogy nagy elfoglaltságod közepette is írsz nekünk. Veled vagyok, és küldök sok sok erőt, örömet és nyugalmat. Puszi Marika

  2. Nagyon jól néz ki,mitól makrobiotikus ez az étel? Nagyon szeretem a Tofut vagy a kecskesajtot is szeretem.

  3. Szia Márti!
    Szintél attól makrobiotikus, hogy zöldség és gabonák megfelelő arányú és energiaminőségű összeállítása. Mindig annak megfelelően, ami a szervezet számára a leghasznosabb. Nekem most yang (összehúzó) energiájú ételekre van szükségem, ezért a picit sósabb és sült dolgok is jöhetnek néha:-)

  4. Szeretnék tobbet érteni hozzá,mostantól tobbet fogom a recepteket figyelni és jobban odafigyelni a kosztra,koszonom a választ :-)))

Vélemény, hozzászólás?

