Töltött cukkíni   3 hozzászólás


Ma is pakolás van, de csak délben kezdtünk, mert Ella bébicsősz volt délelőtt, én meg lakhelyet kerestem magamnak. Azért mire jött, összedobtam egy kis gyors kajcsit:-)

Hozzávalók:
2 közepes cukkíni
1 fej vöröshagyma
4-5 cikk fokhagyma
Himalája só
1 kk. őrölt kömény
1 csésze köles
1 csokor kapor
1 ek. tökmag
1 ek. napraforgómag
½ pohár víz
A cukkínit félbe vágjuk (nem hámozzuk meg, csak alaposan víz alatt megtisztítjuk!), és a kikapart belsejét megpirítjuk egy kis apróra vágott vöröshagymával. Fűszerezzük csipet tengeri sóval, borsikával, és őrölt köménnyel. Közben felteszünk főni 1 csésze kölest 2,5 szeres vízzel, pici sóval. Ha megfőtt a köles, beletesszük a hagymás magos keveréket, és az apróra vágott friss kaprot. Az egészet összekeverjük , és nyomunk bele 4-5 cikk fokhagymát. Ezzel a töltelékkel megtöltjük a cukkínit, reszelünk rá növényi sajtot és a sütőben 20-25 perc alatt közepes lángon pirosra sütjük. ( Ez most trappista volt, nincs időm növényi sajtot gyártani. Majd a nyugalmasabb időszakokban)

Reklámok

3 responses to “Töltött cukkíni

Subscribe to comments with RSS.

  1. Édes Ildikóm! Egész idáig áramszünet volt, de a Te jóvoltodból én is részesültem a töltött cukuniból. Nagyon naggggyon finom volt. Mostmár ismerem az ízét, tehát én is csinálhatok ilyet. Köszönöm. Millió puszi Marika

  2. Szia Marika!
    Nagyon örülök, hogy ízlett! Sajnos annyira siettem, hogy a lényeg éppen kimaradt belőle, (a fokhagyma és a vöröshagyma) de ettől függetlenül így is nagyon jót ettünk belőle. Ilyen ez a rohanás:-)))
    Millió puszi

  3. Legközelebb teszünk bele azt is. Viszont nagyon köszönöm a tárkonyt, a felső részét levégva megszárítom, és csak a töve lesz elrejtve a földbe. Millió puszi Marika

Vélemény, hozzászólás?

