Gazpacho   2 hozzászólás


Hiába, nem bírom a nyers kaják nélkül:D Annyit javítottam a helyzetemen, hogy egy kanál főtt rizst is tettem bele:DDD

Hozzávalók:
1 paradicsom
kb. 15 cm kígyóuborka
3 levél friss bazsalikom
2 levél friss oregánó
3 levél jégsaláta
1 ek hidegen sajtolt bármilyen olaj
1csipet Himalája só
1 kk Xilit
1 csipet bors
1 csésze víz
A fentieket összeturmixoljuk, és a tetejét megszórtam fokhagymás pirított kenyérrel és szezámsóval. Díszítésnek rákarikáztam még 1 fej retket:-)
Mennyei volt:-)

2 responses to “Gazpacho

Subscribe to comments with RSS.

  1. MárMár 2 hónapja nem eszem bolti sót, csak Himalája sót.
    Semmi nem látszik amit írtam, nem tudom mi van a gépemmel.
    Puszi Marika régóta /2 hónapja/

  2. Szia Marika!
    Itt látszik, amit írtál, remélem jól van már a géped:)

Vélemény, hozzászólás?

