Palóc pásztortarhonya   6 hozzászólás


Főzőverseny volt ma a kis faluban, így én is készültem a saját hús nélküli alkotásommal:) Nekem isteni lett, de sokan meg sem kóstolták a hús hiánya miatt:DDD Nem is sejtik, mit vesztettek:DDD

Hozzávalók:
2 nagy fej vöröshagyma
2 csésze köles
1/2 kg krumpli
1 tv paprika
1 paradicsom
2 rúd füstölt csicserikolbász
Himalája só
pirospaprika
1 ek kókuszzsír

A hagymát félholdra vágjuk, és a kölessel együtt megdinszteljük a zsíron. Közben megpucoljuk a krumplit, és kockákra vágjuk. A kölest megszórjuk a pirospaprikával és a sóval, majd hozzáadjuk a krumplit, a feldarabolt paprikát, és a lehéjazott paradicsomot. 20 perc alatt megfő a köles és a krumpli is. Igaz, a csicserikolbász szétmegy, de az íze árulkodik a jelenlétéről:DDDD
Mindenkinek jó étvágyat.
Ez az adag 4-5 embernek elég jóllakásig:DDD

6 responses to “Palóc pásztortarhonya

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kedves Ildikó! Már régen írtál, régen olvastalak. Pedig nagyon szeretném tudni hogy vagy, mi van veled? És holtart az Életkert létesítés? Még az is lehet, hogy csatlakozom Hozzád, mivel jöttek háztüznézőbe, mint akik érdeklődnek a házam iránt. Még nem tudom mi lesz belőle.
    Már megint, illetve még mindig nem fognak a betüim, így fogalmamsincs, hogymi látszik, mi nem. Akkor így láthatatlanul szeretettel gondolok Rád, és puszillak Marika

    • Szia Marika!
      Minden tökéletesen látszik, ne aggódj egy percet sem:) Az nagyon izgi lenne, ha idejönnél te is! Nem is tudtam, hogy árulod a házadat!!!
      Ott tart az Életkert, hogy múlt csütörtökön sikerült leszerződnünk, hétfőn elkezdjük a felújítást. Úgy tudom, hogy a mellettem lévő ház is eladó:)
      Pusziiiiiiiiiiii

  2. Érdekes változat. Én a hagyományosat szeretem:)

  3. Igazán nagyon jól éz ki,,lehet hogy én tennék bele zoldbabot,mert nagyon szeretem,de nem tudom h. a hagyományos mit tartalmaz…

Vélemény, hozzászólás?

