Hideg barack krém   6 hozzászólás



Tegnap Izával egész napos kiránduláson voltunk, és hazafelé rátört az édesség ehetnék:DDD Pár perc alatt ez lett belőle:)

Hozzávalók:
1 nagy érett barack
2 kanál zabpehely
forrásvíz
2tk lenmag
1 vaníliás cukor
2 tk Xilit
pár szem áztatott dió és mandula (elhagyható)

A zabpelyhet beáztattam annyi vízbe, amennyi éppen csak ellepte, hozzáadtam a többi hozzávalót és összeturmixoltam. A tetejére áztatott dió és mandula került.
Jól lehűtöttük, egy csoda volt ebben a melegben…

Reklámok

6 responses to “Hideg barack krém

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drága Ildikóm!
    (megint nem látom, mit írok)
    Hát én azt hittem, hogy megszöktél, vagybefalaztak Téged is, mint Kőmíves Kelemennét, azért, hogy álljanak a falak, amig világ a világ.
    Ez a jelentkezésed a recepttel egy jó alkalom a csevegésre.
    Ildikóm! Isten joztott!!!!! Régen láttalak és olvastalak. Semmi nem számít, fontos, hogy itt vagy. Millió puszi Matrikától.

    • Drága Marika,
      már nagyon hiányoztál te is! Beköltöztem, épp 1 hete, és folyamatosan pakolok. Ráadásul még zajlik az építkezés is, kutyákkal ezért minden nap kirándulunk, hogy tudjanak bent is dolgozni. Szóval, nem egyszerű az élet, de csodaszép:)
      Itt volt Izabella, akit az Espavón ismertem meg, és csütörtöktől vasárnapig segített nekem mindenben, meg persze kirándultunk minden nap. Csodás élmény volt fogadni az első Életkertes látogatót. Köszönöm szépen, és azt is, hogy kaptam kölcsön egy fényképezőt, amíg nem tudok venni újat!!!
      Köszi Iza!!!!!!!!!!!!!

  2. ezt a finomsàgot ès föleg csupa egèszsèg èdessèget holnap ill. ma kipròbàlom… hàrom fèrfiù vendèg lesz vacsoràra. Remèlem elnyeri majd ìzlèsüket! Az enyèmet màr ìgy fènykèpen is! Szèp hetet kìvànok kedves Ildikò!

  3. Kedves Ildikó.
    Olyan egyszerunek tunik,de mégis van valaki aki kitatálja és elkészíti.Már azutám mi is tudjuk,megcsináltam és nagyon izlett,csak énnekem nincs az a Xilit,mézzel nagyon finom volt,és olyan hamar meg van,banánt tettem barack helyett.Minden jót az új házban és sok érdekes látogatót.

Vélemény, hozzászólás?

