Fonott kenyérkék   6 hozzászólás


 

Sok lett a kenyértészta, így gondoltam, átadom magam az alkotás örömének, fonott kenyeret is csináltam:)

A hozzávalókat és az elkészítés módját itt találjátok: https://eletkert.wordpress.com/2011 09/10/kovaszos-tonkolykenyer/

A maradék tésztából maroknyi darabokat szaggattam,  és henger alakúra gyúrtam. Félbehajtottam, és összefontam. 2 tetejét mákkal, 2 tetejét pedig pirított fekete szezámmaggal szórtam meg. Nem csak gyönyörű, de isteni finom, ropogós is lett. Imádom a héját:DDD

Reklámok

Posted 2011. szeptember 10. by eletkert in Receptek

Tagged with

6 responses to “Fonott kenyérkék

Subscribe to comments with RSS.

  1. NNNNA, Már azt hittem, hogy Te nem is eszel kenyeret. És kiderül, hogy milyen finomat! Gratulálok. Marika

    zemplényiné marika
    • Ez változó! Van, hogy hónapokig csak nyers kenyeret eszem, van, hogy rákkattanok a jól bevált veknikre:)) Most esélyem sincs nyers kenyeret aszalni, de nem is kívánom! Annál jobban ezt az isteni kovászos kenyeret:)))

  2. Mondtam már, hogy Te egy Tündér vagy?

  3. Nagyon finom volt biztos! Én is sütök kenyeret és szeretettel meghívlak a blogomba!
    http://szanter.blogspot.com/

    • Kedves Szanter!
      Átfutottam a blogodat, csodálatos! Én is nagy kutyabarát vagyok, 2 skót juhászom van. Mindjárt megkeresem, hol tudok feliratkozni hozzád!
      Köszönöm, a figyelmedet:)

Vélemény, hozzászólás?

