Barackos pite   Leave a comment


Azt hiszem, megtaláltam nagyon finom és nagyon fogyasztó süti receptjét:) Gyorsan le is írom, mielőtt elfelejtem, hogy csináltam:DDD

Hozzávalók a tésztához:
2 csésze teljes kiőrlésű tönköly liszt
1/2 csésze zabtej
1/2 csésze kókusztej
1 tk mogyoróolaj
2 tk vaníliás Xilit
1 csipet Himalája só
1 bio házi tojás, vagy 1 evőkanál kukoricakeményítő
1/2 foszfátmentes bio sütőpor

Először összekeverjük a száraz hozzávalókat, majd hozzáadjuk a tojást és a tejeket, és fakanállal jól összedolgozzuk. Kizsírozunk (kókuszzsírral) egy tepsit, és beleöntjük a tésztánkat. 10-15 perc alatt készen is van 210 fokon.
Barackos töltelék:
1 kg őszibarack
2 tk útifű maghéj
1 tk chia mag
2 tk Xilit (ha a barack nem lenne elég édes)
Tetejére csipet fahéj és díszítésnek szőlőszemek.
Amíg kisül, megmosunk 1 kg őszibarackot, és a robotgéppel pépessé aprítjuk. Mikor már folyós, akkor adagoljuk hozzá a chia magot, a Xilitet és az útifű maghéjat. Pár perc alatt meg is dermed, és már kenhetjük is a megsült tésztánkra. Késsel rombusz alakúra vágtam őket, megszórtam a tetejét pici fahéjjal, és szőlőszemekkel díszítettem.
A chia mag és az útifű miatt erős emésztést segítő és tisztító hatása van! Mindenképp fogyaszt! Fogyasszátok ti is egészséggel és örömmel:)

Hozzászólás