Tócsni   6 hozzászólás



A második fogás pillanatok alatt elfogyott, akkora sikere volt:)

Hozzávalók:
1 kg krumpli
3 nagy cikk fokhagyma
2 kanál tönkölyliszt
2 kanál zabpehely
1 tk Himalája só
1 kk kókuszzsír

A krumplit megpucoljuk, és konyhai robotgéppel felaprítjuk. Hozzákeverjük a többi hozzávalót, és egy kókuszzsírral kizsírozott tepsiben elterítjük. Sütőben 240 fokon 15-20 perc alatt készre sütjük. Nagyjából félidőben kockákra vágtam, és megfordítottam, hogy mind a 2 fele ropogósra süljön. Nagyon jól esett az édes nyers leves után:)

Reklámok

Posted 2011. szeptember 19. by eletkert in Receptek

Tagged with , , , , ,

6 responses to “Tócsni

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nagyon guszta Ildikó! És milyen jó megoldás a robotgép!!!! Én mindig reszelni szoktam a krumplit, és közben persze az ujjamat is.. 🙂 Kipróbálom én is aprítóval. A másik, ami nagyon tetszett, hogy tepsiben sütötted, én úgy még nem próbáltam, de így sokkal egészségesebb!
    Köszi a receptet! :-)))

    • Ó, Nóri! Én is rengetegszer elreszeltem az ujjamat! Arról nem is beszélve, hogy mire kisütöttem egyenként a serpenyőben az egész családnak, a konyha és én is megteltünk a szaggal, és nem tudtam egy jó ízűt enni belőle. Mivel most megint 7 emberre csináltam, jött az ötlet, hogy berakom a tepsibe, nem szórakozok vele a palacsintasütőben. Így én is jót ettem, nem volt bűz a konyhában, egy diónyi kókuszzsír kellett csak hozzá és persze morzsája sem maradt:)))

  2. Röstellem magam, hogy én az ilyesmit szeretem enni, de megcsinálni nem sok kedvem van. Ugyanis nekem soha nem sikerűl olyan finomra, mint másnak, igaz hogy az egyéb ételekkel is így vagyok, mások főztje valahogyan más…… Alig várom, hogy a Te főztödet is megkóstoljam. Hiába, ez nem az én területem…..De azért enni jó!

    zemplényiné marika
    • Ó, Nóri! Én is rengetegszer elreszeltem az ujjamat! Arról nem is beszélve, hogy mire kisütöttem egyenként a serpenyőben az egész családnak, a konyha és én is megteltünk a szaggal, és nem tudtam egy jó ízűt enni belőle. Mivel most megint 7 emberre csináltam, jött az ötlet, hogy berakom a tepsibe, nem szórakozok vele a palacsintasütőben. Így én is jót ettem, nem volt bűz a konyhában, egy diónyi kókuszzsír kellett csak hozzá és persze morzsája sem maradt:)))

    • Én meg alig várom Marika, hogy itt falatozz a konyhámban:))))

  3. Hááááá, hát én is alig várom. Drága Ildikóm, nagyon sokat gondolok Rád és gondjaidra, és végtelenül sajnálom, hogy semmmmmit nem tudok segíteni. Még a gyógyszeremet sem tudom kiváltani mire kifizetem a csekkjeimet.
    Hát EZÉRT SEM jó az egyedül lét. Marika

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

