Zeller krémleves   6 hozzászólás


Ez a mai menü első fogása:)

Hozzávalók:
1 nagy fej zeller
1 csokor petrezselyem
2 szál sárgarépa
1 szál paszternák
2 szem krumpli
1 piros húsú paprika
1 szál csicserikolbász
1 kanál tejföl
2 l forrásvíz
1 adag Himalája só

A hozzávalókat a tejföl nélkül megfőzzük, forrástól max. 15 percig, hogy olyan jó fog alá való maradjon:) A felét kiszedtem, és összeturmixoltam a tejföllel, visszaöntöttem, és belecsipkedtem a csipetkét, hogy a munkásemberek jól lakjanak:))
Csipetke:
1 csésze frissen őrölt tönkölyliszt
1 frissen tojt tojás 😀
csipet só
A hozzávalókat jól összedolgozzuk, és belecsipkedjük a már majdnem elkészült levesbe.

6 responses to “Zeller krémleves

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ildikó!!! Ezt én most nagyon bekanalaznám!!! 🙂

  2. Ami azt illeti egyre nagyobb kedvem volna Nálad dolgozni. (Meg enni……..)

    zemplényiné marika
  3. Helyes! A férfiaknak Zellert adni ,hisz potencia növelő:):)
    Margó

Vélemény, hozzászólás?

