Gyümölcskenyér kölesből   8 hozzászólás


Olyan csodálatos szomszédaim vannak, hogy valamivel szerettem volna megköszönni a sok sok segítséget, amit folyamatosan tőlük kapok. 3 dobozkányi ajándékot készítettem a 3 családnak ♥ Fotók alul:)

Hozzávalók:
1 csésze köles
2 1/2 csésze víz
csipet só
2 ek Xilit
1 tk vanília por
2 ek. tönkölyliszt
1/2 z sütőpor
2 tojás
1 csésze kandírozott narancshéj (saját készítés)
2 ek. mazsola
1 ek tökmag
1 ek szotyi
1 citrom reszelt héja
2 tábla csokibevonó
1 ek kókuszzsír
díszítésnek bio vegyes kandírozott gyümölcsdarabkák

A kölest megmossuk, megpirítjuk, és két és félszeres vízzel 20 perc alatt a sóval készre főzzük. Mikor kihűlt, beledolgozzuk a hozzávalókat. A 2 tojást szétválasztjuk, külön-külön habbá verjük őket, és legutoljára óvatosan hozzákeverjük a többiekhez:) 2 normál és 1 pici őzgerinc formában 45 perc alatt készre sütöttem őket.

Közben forró víz fölött megolvasztottam a csokikat, és hozzáadtam 1 ek kókuszzsírt, hogy szép állaga legyen. Mikor kihűltek a kenyérkék, kiborítjuk a formából és leöntjük a csokival, végül megszórtam őket a gyümölcsdarabkákkal ♥

Reklámok

Posted 2011. december 23. by eletkert in Receptek

Tagged with

8 responses to “Gyümölcskenyér kölesből

Subscribe to comments with RSS.

  1. ÓÓÓÓÓÓÓÓ!, Hát igen! Te aztán tudsz, a szomszédaid is biztosan örülnek. Bár én is a szomszédod lehetnék….
    de nem csak ezért…….Sok szellemi táplálékot is kaptam Tőled, ha nem is jeleztem vissza időben, most megteszem. Sőt volt amit kinyomtattam. Nem is hiszed, milyen szorgalmas olvasója vagyok az Égi üzeneteknek. Hát, majd megtudod.
    Nagyon sok szeretettel gondolok Rád és kívánok Vidám, Elégedett Ünepet és Éveket.
    Marika

    zemplényiné marika
  2. Nagyon guszta:))meg fogom csinálni!

  3. De finom lehet….megpróbálkozom vele.

  4. Ez nagyon jo, el is viszem az otletet 🙂

Vélemény, hozzászólás?

