Sütőtök-krémes   3 hozzászólás


Valami sütit is kívántam, ehhez pedig most a nyers sütőtök kínálta magát ♥

Tésztához:
1/2 csésze teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1/2 csésze fehérliszt
1/2 csésze rizsliszt
1 mamika tojása ♥
1 sütőpor
1 csipet Himalája só
2 ek. vaníliás Xilit
5 dkg bio növényi vaj
1 kanál tejföl
annyi langyos víz, hogy nokedlitészta sűrűségű anyagot kapjunk.
Jól a hozzávalókat, és kivajazott-lisztezett tepsibe beleöntjük. Elsimítjuk, és kb 210 fokon 20-25 perc alatt készre sütjük.
Közben megcsináljuk a krémet:
Hozzávalók:
1/2 kanadai tök
1/2 csésze zabpehely
1/4 csésze forrásvíz
csipet só
1 darab gyömbér ( kb 3cm)
2 ek. vaníliás Xilit
1 ek. chia mag (vagy lenmag)
A tököt meghámoztam, kikapartam a magjait, és kocára vágva beraktam a robotgépbe. Belereszeltem a gyömbért, utána az összes többi hozzávalót is beraktam. Selymesre turmixoltam őket, és pár percet vártam, amíg jó lett az állaga. Akkor rákentem a sütire, és pici kockákra vágtam. Díszítésnek áztatott, majd megpirított diót és egy iciri-piciri csokor zsázsát tettem a tetejére.

Reklámok

3 responses to “Sütőtök-krémes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Na igen. Ez egy darab. És a többi hol van?

    zemplényiné marika
  2. Hm. Akkor tavaszra egy kicsit többet kell csinálni, mert MEGYEK !!! Marika

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

