Sütőtök puding   2 hozzászólás


Ma második fogás is volt ♥

Hozzávalók:
kb 25 dkg sütőtök
1 ek. hársméz
1 ujjnyi frissen reszelt gyömbér
1 kk bio vaníliapor
1 dl zabtejszín
1 dl zabrost (zabtejet csináltam, abból maradt)
1 tk Útifű maghéj

A sütőtököt meghámozzuk, és pici kockákra vágva bedobjuk a robotgépbe. Hozzájuk adjuk a többieket is, és péppé turmixoljuk. Ha formát akarunk adni neki, bármilyen pudingformát bevizezünk, belenyomkodjuk és ügyesen, óvatosan kiveregetjük belőle ♥
A tetejét vörösáfonyával és kaporral díszítettem, csak a színhatás kedvéért, de egyáltalán nem kell hozzá. Így finom, ahogy van ♥

2 responses to “Sütőtök puding

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bevallom, ma én is csináltam pudingot /de csak “hagyományosat”/ mert már nagyon kívántam egy kis csemegét.
    Úgy látszik hasonló cipőben járunk……………………………..

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

