Zöldséges céklalé ♥   12 hozzászólás


Úgy döntöttem, Valentin nap alkalmából, ma egész nap céklás italokat iszom ♥ A reggelim a körtés céklalé volt, a vacsim meg az lesz, mint az ebéd, mert 2 emberes adagot sikerült csinálnom 😉


Hozzávalók:
1 pici csíra (elhagyható)
1 pici cékla
1 sárgarépa
1 fehérrépa
pici zeller
pici petrezselyem
pici avokádó
1 kanál áztatott lenmag 1/2 l forrásvíz

Összeturmixoljuk, és voálá ♥



Reklámok

12 responses to “Zöldséges céklalé ♥

Subscribe to comments with RSS.

  1. nagyon finom

  2. A TE biztatásodra én is megcsináltam, és nagyon finom lett. csakhogy…….az a helyzet, hogy most estére el kezdett fájni a gyomrom, egyébként is rengeteg a gyomorsavam, és amint szokatlan dolgot eszem-iszom, azonnal tiltakozni kezd a gyomrom. Hiába bizonygatom, hogy mindez finom, egészséges, de már annyira kínoz, hogy csak ténfergek. Valamit nem jól csinálok? Vagy csak nem vagyok hozzászokva?
    Pedig úgy. de úgy szeretnék én is CSAK ilyen finomságokon élni. Hát majd a másik tartományban…………….
    Addig is millió puszi
    Marikától

    zemplényiné marika
    • Drága Marika!
      Ha valakinek a szervezete nincs hozzászokva a nyers koszthoz, mindig csak fokozatosan, kortyonként szabad kezdeni!!! A másik, hogy ilyesmit csak éhgyomorra, különben savproblémákat is okozhat. Éhgyomorra viszont abszolút lúgosít az összes zöldség és gyümölcs. Ráadásul, így lé formájában, extrém erősen érvényesülnek a tisztító hatások is… Szóval, nem tudom, hol tartasz, de biztos vagyok benne, hogy gyakran fogod látogatni a mellékhelységet 🙂 Remélem megúszod pici csikarásokkal ….♥

  3. Hát egyenlőre csak a nyelőcsövem ég még most is. Kínomban azt találtam ki, hogy diót rágcsálok.
    Nem merek és nem tudok mást sem enni, sem….. ja csináltam körömvirág-teát azt kortyolgatom.
    Hát igen az ilyesmit jó fiatal korban kezdeni. Én meg mindent ilyen öregen akarok….. Még a kerék-pározást is akartam, persze neki mentem egy szembejövő autónak. De nekem vannak Angyalaim……..semmi bajom nem lett, csak a két térdem lett egy-egy nagy kalács. De elmúlt. Remélem ez a vacakolás is el fog múlni.De élek. És a kedélyem is megmarad.
    Millió Puszi Marikától

    zemplényiné marika
  4. Köszi. Mindebből is tanul az ember……… Amig élek. Remélem sokáig fogok tanulni………

    zemplényiné marika
  5. És még sok új dolgot is kitalálunk. De most megyek picit aludni. Amikor gyerek voltam mindig alvás segített ha bajom volt. Úgy látszik megint gyerek lettem. szép álmokat.

    zemplényiné marika
  6. SZIA, ILDIKÓ,

    ÉN MINDEN CÉKLÁSAT SZERETEK, EZT IS KI FOGOM PRÓBÁLNI. JELEMLEGI KEDVENCEM A SÜLT CÉKLA. ISTENI! HA AKAROD ,LEIROM A RECEPTET.

    PUSZI GABI

    • ÖRÜLÖK, HOGY ITT VAGY GABI 🙂 PERSZE, NYUGODTAN ÍRD LE A RECEPTET, BIZTOSAN ÉRDEKEL ITT SOKAKAT. MI MOST JELENLEG LÉBÖJTÖN VAGYUNK, ÍGY CSAK NYERS LÉ FORMÁJÁBAN VARIÁLJUK EZT AZ ISTENI ELEDELT ♥

Vélemény, hozzászólás?

