Fokhagymás-tejfölös csicsókametélt   7 hozzászólás


Ha már lúd, legyen kövér 🙂 Így szoktam ezt csinálni. Ha délben elcsábultam, akkor már vacsira is ehetek 🙂


Hozzávalók:
1 csicsóka
2 cikk fokhagyma
1 dl nagyon sűrű zabrost
1 csipet himalája só
6 tekerésnyi bors
1 marék snidling innen az ablakból 🙂
1 kanálnyi citromlé
1 ek pirított szezámmag
A csicsókát folyó víz alatt tisztára sikáljuk, majd nagy lyukú reszelőn metéltet csinálunk belőle 🙂

Közben elkészítjük az öntetet is. A zabrosthoz hozzáadjuk a fűszereket

és alaposan összekeverjük. Ráöntjük a csicsókára, és jól eldolgozzuk. őket a keverő tálban:)

Most már csak az utolsó mozzanatok vannak; rápakoljuk az egészet egy szép tányérkára, meghintjük a szezámaggal, és extra adag snidlinget is vágunk rá, mert imádom 😉
10 perc és voálá:

Reklámok

7 responses to “Fokhagymás-tejfölös csicsókametélt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nagyon jól néz ki!!! 🙂 Lehet,hogy butaságot kérdezek,de a zabrostot miből készítem?

  2. Köszi Ildikó,akkor már csak zabot kell vennem. 🙂

  3. És van-e még csicsókád? Én még nem szedtem föl a kertben, főleg azért mert nem tudom hogyan tároljam utána. Pedig már kellene a hely…..
    Szívesen küldök , ha szeretnéd…..
    Marika

    zemplényiné marika
    • Hú, Marika!
      Nagyon nagy szükségem lenne csicsókára, de el kéne mennem érte, mert borsos a postaköltség! Holnap lesz a nagy nap, amikor felszántják a földemet, és hát tudod, a csicsóka tart életben télen 🙂 Most vicceltem, de imádom ♥

  4. Kedves Ildikó!
    Kaptam egy blog díjat, amit szeretnék Neked is átadni. Szívesen nézegetem a blogodat, fent is van a bloglistámon, remélem, rajtam keresztül mások is rátalálnak 🙂
    Kérlek, nézz be hozzám érte:
    http://kincsesbarlang.blogspot.com/2012/03/kommentek-blog-dija.html

Vélemény, hozzászólás?

