Könnyű vacsora   3 hozzászólás


Kerti munka végeztével, kutyák etetése után nagyon gyorsan kellett nekem is valami 🙂 Maradt még egy kis humuszom, őt használtam saláta öntetként.


Hozzávalók:
1 pici sárgarépa
1 rózsa karfiol
1 marék medvehagyma
1 pici darab jégsaláta (maradék)
1 csicsóka
2 ek humusz (receptje itt: https://eletkert.wordpress.com/2012/03/25/humuszos-pita-medvehagymaval/ )
A sárgarépát karikára vágtam, a medvehagymát, jégsalit kicsire vágtam, a csicsókát pedig hajszál vékony karikára. Karfiolt pici rózsákra szedtem, és összekevertem őket a maradék humuszommal 🙂 Természetesen egy jó adag lucernacsírával ettem, és Jucusom kedvéjért a tetejére biggyesztettem egy dagadtra ázott mandulát 😀
Jó étvágyat hozzá ♥

3 responses to “Könnyű vacsora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Édes Ildikóm!
    Mindez egészen biztos, hogy nagyon finom. Csakhogy én ettől éppen éhen halnék egész napi kerti munka után.
    Arrol nem is beszélve, hogy engem hamar “felfújnak” a zöldség félék, persze ettől függetlenűl rengeteget eszem.
    És főleg gyümölcsöt, igaz, hogy már csak a tavalyi alma van, de nem sokára itt az eper!! Persze még addig aludn kell egyet-kettőt……
    Puszi
    Marika

    zemplényiné marika
    • Nehogy azt hidd Marika! Egyik az, hogy ez egy elég nagy tányér, a másik, hogy a csicseriborsó rendkívül laktató 😉 Én dugig laktam tőle, mégis fogyok 😉
      Pusziiiiiiiiiiiii

  2. Az a helyzet, hogy a csicseri-borsót nem is szeretem. Pedig azt sem tudom, hogy milyen…….Na. ilyen az ember……nem ismerem, nem szeretem.
    Viszont a barátnőm csinált tegnap egy nagyon fííííínom babfőzeléket. Hát abból be lehetett kajálni.
    Na most viccen kívűl, tudod én egy nagyon régimódi öregasszony vagyok. De azért szeretem az újdonságokat, főleg ha fagylaltról van szó……………………………
    Na de igazán, már várom, hogy elmehessek hozzád.
    Millió puszi
    Marika

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

