Csokis túrótorta   3 hozzászólás


Már tegnap óta várta a sorsát ez a kis mandulatúró, aki úgy keletkezett, hogy kakaót kívántam este 😉 Mandulatejből készítettem, és annak a “mellékterméke” a mandulapép. Ebből készül az isteni túró 😉


Hozzávalók az alaphoz:
1 csészényi mandulapép
1 ek citromlé
pici reszelt citromhéj
1 ek bio méz
1/2 kk fahéj
1 tk bio kakaópor

A hozzávalókat jól összekeverjük:

A tetején a kalap, csicsókából készült:
1 csicsóka
1 ek citromlé
pici reszelt citromhéj
1 tk kókuszreszelék
2 csepp olíva olaj
1 ek. bio méz
A csicsókát nagy lyukú reszelőn lereszeljük, majd ráreszelünk egy kis citromhéjat:

Hozzákeverjük a többi hozzávalót, és már készen is van 🙂
A tortánk alapját beleraktam egy kisebb pudingtálkába, hogy formába hozzam 😀 Óvatosan kiütögettem belőle, és pakoltam a tetejére csicsókát, ami úgy mellesleg magában is megállja a helyét nasinak 😉
Díszítésnek ma citromfüvet használtam, amit meg is ettem 🙂
Nektek is csodás, egészséges ételeket és étvágyat kívánok!!!

Reklámok

3 responses to “Csokis túrótorta

Subscribe to comments with RSS.

  1. ILDIKÓ, TE ELKÉNYEZTETSZ MINKET—PUSZI:GABI

    Dzsida Gabriella
  2. Jajjj Csicsóka! Most jut eszembe, hogy tegnap fel kellett szedni, mert a helyét el kellett takarítani. Persze mégsincs rend!!!! Viszont lett vagy 20 kg csicsókám,amiből nagyon szívesen adok, és jó lenne, ha lába nőne, és akkor el tudna ballagni hozzád. Ha tudsz pontos posta-címet írni, akkor küldök, még akkor is megéri, ha csak azonnal elveted, mert akkor ott fog új nőni. és akkor már otthon érzi magát. E pillanatban nem tudok más megoldást. A csípőizületi nyavalygásom még tart, de egy ügyes term.gyógyász segít. Remélem. Most csak ennyi.
    és millió puszi
    Marika

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

