Köleskoch   6 hozzászólás


Tudom, hogy tegnap azt mondtam, nem lesz ma újabb finomság, de előbb elkészültem a melóval 😉 Meg sok lett a köles a paprikához 😀 Meg magyarázom a bizonyítványomat 😀 Bőven maradt még, a tegnapiból is 😉

Hozzávalók:
1 csésze köles
25 dkg házi túró
2 db házi tojás
2 ek vaníliás xilit
1 csipet tiszta só
3 ek teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1/2 citrom leve és reszelt héja
1/2 sütőpor
2 ek bio méz
1 marék áztatott mazsola (én kifelejtettem belőle)

A kölest megmossuk, lecsöpögtetjük, szárazon megpirítjuk addig, amíg finom illata lesz. Ettől még több melegítő, tűz energia lesz benne 😉 Felöntjük kétszeres tiszta vízzel, sózzuk, és forrástól számított 20 perc alatt készre főzzük.
Hozzáadjuk a többieket, és fakanállal alaposan összekeverjük. Én egy vasedényben főztem, így egy az egyben mehetett is a sütőbe, ahol kb 15-20 perc alatt ilyen szép pirosra sült 😉
Pici mentalevéllel és áztatott dióval díszítettem 😉
Jó étvágyat hozzá ♥

Reklámok

Posted 2012. április 1. by eletkert in édességek, Főtt étel, Receptek

Tagged with

6 responses to “Köleskoch

Subscribe to comments with RSS.

  1. SZERINTED TOJÁS NÉLKÜL IS MEG LEHET CSINÁLNI? MERT SZERETNÉM. PL NAGYPÉNTEKRE. PUSZI: GABI

    Dzsida Gabriella
    • PERSZE! KUKORICAKEMÉNYÍTŐVEL CSINÁLD! ÉN IS AZZAL SZOKTAM, DE ITT A 87 ÉVES BARÁTNŐM MINDIG TOJÁSSAL AJÁNDÉKOZ MEG, ÉS JÓL IS ESIK 😉 BIZTOS VAN BENNE VALAMI, AMI HIÁNYZOTT NEKEM ♥

  2. Zöldcsütörtökön mit csinálsz? Ajánlhatnál valami jó kis zöldet.Medvehagymakrémleves lesz,az elég zöld,de valami kell utánna is.A spenótot nem szereti a gyerek.Puszi

    Körtvélyessy Andrea
  3. Hát nagy hét csütörtöke az zöldcsütörtök,és ilyenkor zöld növényből készült ételt szokás főzni.

    Körtvélyessy Andrea
  4. Nem vagyok templom járó 😉 Igaz, megkereszteltek 1 évesen, de senki nem kérdezte, akarom-e 😀 Így a templom és én, nem kötöttünk barátságot erre az életre 😉

Vélemény, hozzászólás?

