Medvehagymás lepényke   7 hozzászólás


Maradt tegnapról egy kis főtt krumplim, és medvehagyma is akadt még bőven, mert nagyon beosztom, hogy minden napra maradjon 😉 Szóval, ilyen maradékokból szokott nálam kisülni a legjobb kaja 😉

Hozzávalók:
1 csészényi főtt krumpli
3 ek tönkölyliszt
1 ek kukoricaliszt
1/2 sütőpor
1 kk só
2 marék medvehagyma
1 tk kókuszzsír
pici víz
A krumplit krumplinyomón összenyomjuk, majd hozzágyúrjuk a többieket is. Adjunk hozzá annyi langyos vizet, hogy jól formázható, kicsit lágyabb tésztát kapjunk. 3 cm vastagon terítsük el egy szilikonlappal letakart tepsire. Előmelegített sütőben 210 fokon 25-30 perc alatt ilyen szép ropogósra sül. Kívül ropogós, belül pihe-puha 😉
Ezt ettem ma a maradék zöldbabfőzelékhez:)
Úgy látszik, ez a maradékok hétfője 😀

7 responses to “Medvehagymás lepényke

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szuperfinom lehet, kár, hogy nem itt nálunk készült! 🙂 Nagyon jól megy a tésztákba a macihagymesz!!! 😉

    • Jajj, már Nórival aggódtunk, mit fogsz szólni, hogy megsütöttem a medvehagymeszt 😀 De mondtam neki, hogy majd kimagyarázom nálad, hogy már elég elgyötört volt a hűtőmben töltött 1 hét után 😀
      Isteni lett amúgy 😉

  2. Holnap útnak indítom a frisset.

    Körtvélyessy Andrea
  3. Látom a JÓSZÍV KÖRBE MEGY. Ez így helyes, így igazi. Ismerőst és ismeretlent szeretettel üdvözöl
    Marika

    zemplényiné marika
    • Igen, épp most készülök felpakolni a képeket a csicsókádról Marika! Ezek a legszebb csicsókák, amiket eddig láttam! Nagyon szépen köszönöm!!!!!
      És remélem, hogy őszre sokasodik, mert rengeteg új hajtás, csíra van rajtuk! Meseszépek, és imádni valóan
      finomak ♥

  4. Én csak örülök az örömödnek. Mindez nem az én érdemem, Föntről kaptam a biztatást, és boldog vagyok, ha ráérzek az üzenetre.
    Millió puszi
    Marika

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

