Mungóbabcsíra diósajt krémmel   2 hozzászólás


Ma reggel Gitta hírlevele indította a napomat, ahol megakadt a szemem egy egyszerű sajt recepten : http://gittarawfood.blogspot.com/2012/04/muszaka.html

Így történt, hogy nem is bírtam tovább, vacsira kipróbáltam 😉 Nem bántam meg! Mennyei 😉

Hozzávalók:
1 maréknyi mungóbabcsíra
Sajthoz:
1/2 marék áztatott dió,
annyi forrásvíz, amennyi éppen csak ellepi a turmixgépben
csipet só
nagy csipet bazsalikom (szárított)
Összeturmixoltam és már készen is volt az isteni sajtkrém! Feltétlen próbáljátok ki!!!
Rápakoltam a csírákra -amik mellesleg fehérjebombák-, tetejét pici áztatott dióval és petrezselyemmel díszítettem;)
Jó étvágyat nektek is ♥

2 responses to “Mungóbabcsíra diósajt krémmel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Köszönöm a tippet 🙂 Csak Mungóbabcsírával jó?

    • Szia Margó!
      Bármilyen babból, lencséből, vagy borsóból is csinálhatod! Ezek mind nagy fehérjetartalmú csírák lesznek, persze telis tele vitaminokkal is 😉

Vélemény, hozzászólás?

