Medvehagymapestós tavaszi zöldségtál   Leave a comment


Tegnap gombapörit ettem orsótésztával, a nasi pedig rizskoch volt. Annyira lehengerlő volt, hogy ebéd után azonnal kidőltem, és aludtam 1 órát. Aznap már nem is tudtam enni semmit 😀 Ma okultam a tapasztalatokból, így egy laza, vasárnapi ebéddel készültem 😉

Hozzávalók a pesto-hoz:
1 csokor medvehagyma
1 marék áztatott szotyi és tökmag
1 csipet só
1 evőkanál szőlőmagolaj
annyi víz, hogy turmixolható legyen

Összemixeljük, és azon melegiben, a turmixból rálocsoljuk a picire vágott zöldségeinkre♥

A zöldségek szabadon választhatók, nálam ők voltak a mai befutók:
pici darab karalábé kockákra vágva
2 rózsa karfiol, pici rózsákra szedve
1 sárgarépa csíkokra reszelve
1 marék madárbegysali
1 marék vöröshere csíra
pici darab jégsaláta

A zöldségeket pici falatnyi darabokra aprítjuk, ráöntjük a pestot, és jól összedolgozzuk. A tetejére most áztatott diókat tettem 😉

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

