Kínai kel főzelék sült tofuval   2 hozzászólás


Csodás, esős napunk van ma, öntözi a kertecskénket 😉 Ilyenkor idebent foglalatoskodom, és picit melegebb ételt készítek 😉

Hozzávalók:
2 maréknyi kínai kel pici falatkákra vágva

4 vékony szelet bio tofu

diónyi kókuszzsír a sütéshez
szószhoz:
1 dl nyers zabtejszín
1 ek szotyi
1 ek bio sárga lenmag (sűrítésre használom)
1 csipet só
1 maréknyi medvehagyma
1 kk kömény

A hozzávalókat összeturmixoljuk,

és máris ráöntjük a kínai kelre. Jól összeforgatjuk, és tehetjük is a tányérkára. Most egy picit megmelegítettem a sütőben, mert elég hűvös van.

Közben felszeleteltem a tofut, és megszórtam fokhagyma granulátummal, sóval és borssal. Egyik felét beirdaltam, és kókuszzsíron kisütöttem 😉
A tetejét igazi görög, házi, olívabogyóval díszítettem, amit Vaskor István barátomtól kaptam! Nagyon finiiiiiiii 😉
Ráhelyezzük a jó meleg főzelékre és már ehetjük is ♥

2 responses to “Kínai kel főzelék sült tofuval

Subscribe to comments with RSS.

  1. Már a tálalása is ínycsiklandó.Itt ragyogóan sütött egész nap a napocska.Lehetett kirándulni

    Körtvélyessy Andrea
  2. Itt Farmoson is esett az eső, végre megáztak az ültetvényeim. A lefagyott krumpli újra kihajtott, tehát nem ment veszendőbe. A bab még gondolkodik, kibújjon-e? De a hagymáim!!!!!! És a meggyfáim!!!! Minden arról mesél, hogy lesz termés az idén is. A jobb lábam változatlanul fáj, pedig kap tisztességes kezelést minden nap. Majd abba hagyja ha eljön az ideje. A tofura visszatérve, én egyszer ettem olyant, de valami szőrnyűségesen volt elkészítve. Tehát itt az ideje, hogy megkostóljam, milyen is az igazi. Ez nem vélemény, ez ÓHAJ. Millió puszi
    Marika
    maria.kozm@gmail.com

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

