Medvehagymás nudli csírákkal   3 hozzászólás


Még sosem csináltam nudlit, így bevallom, amíg pödörgettem, többször elgondolkodtam, hogy miért is csinálok én ilyesmit??? De a végeredmény…..!!! Megéri!!! Isteni finom lett 😉

Hozzávalók:
1 szem krumpli
2 ek teljes kiőrlésű tönkölyliszt
csipet só
1 tojás

A krumplit héjában megfőzzük, majd krumplinyomón átnyomjuk. Hozzákeverjük a lisztet, sót és a tojást. Ha lágy lenne, tegyetek még hozzá lisztet, hogy jól formázható legyen. Mikor kész, kinyújtjuk kb. 1/2 cm vastagságúra, és csíkokat vágunk belőle. Ezeket a csíkokat megsodorjuk, és kb 2 cm-es darabokra vágjuk. Az én nudlijaim most minden féle formában díszelegnek, mert folyamatosan változtattam a technikán, hogy haladjunk 😀 Ez a leggyorsabb, amit most írtam le 😉 Forró vízben 5 perc alatt kifőzzük őket. Mivel ebből az 1 szem krumpliból is rengeteg lett, a másik felét mákosan fogom megenni, feltéve, hogy még belém fér 😀

Köret:
1 nagy marék lucerna csíra
3 szem retek kockázva 😉

Medvehagymás pesto:
1 marék medvehagyma
1 sárga paprika
1 ek olvaolaj
annyi forrásvíz, hogy turmixolható legyen
Összeturmixoltam, és beleöntöttem egy tálba. Ebbe tettem a nudlikat, és jól összekevertem.
Ki ne hagyjátok!!!! 😉

Reklámok

3 responses to “Medvehagymás nudli csírákkal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tegnap csináltam ilyet,csak én nem használtam tojást,viszont megszórtam a tetejét reszelt sajttal.Igazad van,nagyon finom.

    Körtvélyessy Andrea
    • Mennyei volt 😉 Amióta itt lakom, szoktam tojást enni, mert a 87 éves barátnőm mindig ad ajándékba ♥
      Valahogy jól is esik, úgyhogy már nem ellenkezem 😉

  2. Én is eszem tojást,imádom.Csak én nem szoktam tenni a krumplis tésztához,anélkül is összeáll.Irigyellek a jó kis házi tojásért.

    Körtvélyessy Andrea

Vélemény, hozzászólás?

