Nyers spenótfőzelék sült tofuval   Leave a comment


Ma ügyintézős nap volt, így benéztem a piacra is. Csodák csodája, spenótot találtam!!! Mivel későn értem haza, ez lett az ebéd-vacsorám, így egyben 😀

Hozzávalók 1 személyre:
1 maréknyi tisztított spenótlevél
2 ek zabpehely
1 ek bio sárga lenmag
1 nagyobb cikk fokhagyma
1 csipet só
éppen csak annyi víz, hogy turmixolható legyen.
A hozzávalókat összeturmixoljuk, és kiöntjük egy tálba. Itt keverjük bele a lenmagot, és várunk pár percet, amíg jó lesz az állaga.
Közben szelünk 2 szelet tofut, beirdaljuk, és fűszerezzük sóval, borssal, pici köménnyel és pirospaprikával. Forró szőlőmag olajban kisütöttem. Közben picit megmelegítettem a spenótot is.
Nagyon fini volt!! Legalább 1 éve nem láttam spenótot, de a kertemben már kidugta az orrát 😀

Reklámok

Posted 2012. április 24. by eletkert in Nyers ételek, Receptek

Tagged with , , , , , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

