Búzafű koktél   7 hozzászólás


Boldogság! Ez az első adag búzafű az Életkert kertjéből!!! Juhéééééééééééj ♥

Hozzávalók:
1 csokor búzafű
3 szál csalán (majd ki kell találnom valami szúrásmentes technikát, mert tele vagyok töviskékkel 🙂 )
1 marék bébi lucerna ♥ (Még nagyon picikék, de sűrűk, így ritkítom kicsit őket 😉

Íme a drága alapanyagok ♥

És akinek ezt az átváltozást köszönhetjük, a csodás présgépem ♥

Posted 2012. május 11. by eletkert in Gyógyító italok, Nyers ételek

Tagged with , , ,

7 responses to “Búzafű koktél

Subscribe to comments with RSS.

  1. Az a helyzet, hogy minden elhatározás nélkül, egyszer csak azt gondoltam, hogy úgy innék egy kis zöldet. Szedtem a kertemből egy marék lucernát, (mivel tavaly ültettem) néhány pity-panglevelet, és 1 kicsi vadkenderlevélkét, (ez is csak úgy nőtt a kertben), összevágtam és pihent(!!!!) vízzel össze turmixoltam. Igaz turmixom nincs, de a botmixer is megteszi. Kicsit szokatlan az íze, de “megbeszéltem” hogy ez így jó. Tegnap tettem még bele szöllőmaglisztet és lenmaglisztet is, ma elfelejtettem.
    Csak azért írtam meg, mert az ember egyszer csak azt kívánja, ami természetes és egészséges.
    Millió puszi
    Marika

    zemplényiné marika
    • Nagyon ügyes vagy Marika!
      És leleményes 😉 Ugye, ha az ember lánya akar valamit, azt megoldja akkor is, ha nincs épp a megfelelő gép birtokában ♥

  2. és ez nem az én érdemem, mert az ötletek úgy jönnek, mintha “valaki súgná”…. Erről van szó!

    zemplényiné marika
  3. de hol vannak a szárnyaim?

    zemplényiné marika
  4. Te nagyon belém látsz………….
    Hogy csinálod?………………………

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

