Paradicsom ital   5 hozzászólás


Mától Nórival tartunk egy pár napos léböjt kúrával 😉 Jól jön az 😉
Ha nagyon finomat szeretnél inni, ezt ne hagyd ki ♥
Nagyítsátok ki (kétszer nyílik meg) és ugorjatok fejest a habokba ♥

Hozzávalók:
2 paradicsom
5 szál spárga
3 friss bazsalikom levél
5 friss rukkola levél
1 ek olívaolaj
3 dl forrásvíz
A kapor csak dekoráció, nincs benne 🙂
Összeturmixoljuk, és már koccinthatunk is vele 😉

Posted 2012. május 30. by eletkert in Gyógyító italok, Nyers ételek

Tagged with , , , ,

5 responses to “Paradicsom ital

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tudom, hogy én nagyon különc vagyok, de azért megírom. Mindaz amit össze kell turmixolni, annak a java még nálunk nincs, azaz: paradicsom, csak ki tudja honnan származót lehet kapni: aztán a spárga, az is éppen ilyen, na, rukkola véletlenül van nekem is, de oliva? Bazsalikom, kapor, ezek hazai zöldek.
    Tehát én inkább csak almát, lucernát, pity-pang-levelet, hagyma-zöldjét, kicsi kaprot, ha nem is egyszerre, de inkább legyen “hígabb”, és hazai kertből. Mert hiába “egészséges”-nek hitt dolgokat keversz össze, ha a származása miatt mégsem igazi………………… Bocsánat, mindez nem kritika, csak vélemény.
    Marika

    zemplényiné marika
    • Marika,
      ezek mind hazai termékek! A paradicsom, és a spárga is. Most van a szezonja 😉 A többi hozzávaló pedig egyenesen a kertecskémből van 😉
      De természetesen, azokat edd, ami neked kedves ♥

  2. Valami nem világos. A paradicsom még csak palántába van, és még csak nem is virágzik. Persze lehet fóliás………….. Minden esetre a meleg és a NAPFÉNY hozza meg a varázsát. Mondom, tudom én hogy különc vagyok, mert az én kertecskémben még nincsenek ilyen csodák, mint a Tiedben. Talán majd egyszer lesz. Legalább van egy példaképem……………………
    Millió puszi
    Marika

    zemplényiné marika
  3. Elnézést kérek, hogy én még ilyen régimódi vagyok. De az élet ilyen, változik, és változunk benne mi is. Csak nekem nehéz a változás…………………………………………………………

    zemplényiné marika

Vélemény, hozzászólás?

