Káposztás lapcsánka saját zöldségekkel   5 hozzászólás


Tegnap leszedtem az első pici édeskáposztámat, és valami nagyon ütőset akartam csinálni belőle 😉 Sikerült 😉 Ez eszméletlen finom lett!!!!

Hozzávalók
1 kis fej káposzta
3 evőkanálnyi teljes kiőrlésű tönkölyliszt
11 tekerésnyi bors 🙂
1 tk tiszta só
2 közepes újkrumpli
2 ek kókuszzsír
1 házi tojás

A káposztát megmostam, lereszeltem, és pici kókuszzsíron borssal és sóval jól megpirítottam.

Mikor kihűlt, hozzáadtam a liszthez. Belereszeltem a krumplit, hozzáadtam a tojást, és jól összedolgoztam őket 🙂
Ici-pici kókuszzsírral megkent teflon palacsintasütőbe 1 púpos evőkanálnyi sűrű masszát ellapogattam, és kisütöttem mindkét oldalát.

Közben hoztam be a kertből salátát és zöldségeket…
-jégsaláta
-paradicsom
-karalábé
-kapor

… és egy tálba összevágtam őket.

Utolsó mozzanatként a kedvenc fatányérkámon fotogénné varázsoltam a kompozíciót, ahol került középre eg maréknyi lucerna csíra is ♥

És most teli hassal, szép nyugodtan megosztom veletek 😉

5 responses to “Káposztás lapcsánka saját zöldségekkel

Subscribe to comments with RSS.

  1. és én már úgy várom, hogy ehessek a “főztödből”, meg a nyersedből. Én ma tököt csinálok, csak amúgy hagyományosan, de jó sok kaporral!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zemplényiné marika
  2. iiiiiiiiiiiiiiiiiigen, csak jó lenne kicsit fiatalabbnak is lenni…………………..

    zemplényiné marika
  3. Ildikó!Ez olyan gyönyörű,hogy ki kell próbálni.Bár a múltkor azt találtam ki,hogy a krumpli mellé teszek zöldségeket,srépát.cukkinit,zellert és így is nagyon finom lett.Egyre több ételt próbálok ki nyers formában pl.amit főzve nem szeretek a tök,nyersen izlik.Viszont a zeller íze nekem annyira intenzív,hogy csak párolva tudom megenni.Köszi a jó recepteket! 🙂 Ildikó

    Pelsőczy Ildikó
    • Nagyon örülök Ildike, hogy ízlenek a receptek 😉
      A zellert én sem szoktam így darabolva enni, de nyers levesekbe piciket beleaprítok 😉 Úgy már ízleni fog neked is 😉

Vélemény, hozzászólás?

